Inzet militairen bij ruimen wietplantage.

Gestart door Grard, 11/11/2011 | 12:23 uur

S2

Op zich niet zo verkeerd om EOD of genisten mee te nemen. Alle criminele grote plantages zijn goed beveiligd, vaak ook door boobytraps e.d.

Gaat het om dit soort ondersteuning of waren er gewoon handjes nodig voor het ruimen? (of heeft niemand geen idee)


Lynxian

Citaat van: Grard op 11/11/2011 | 12:23 uur
Ik hoor van een militair dat hij met zijn collega's is ingezet bijhet ruimen van een wietplantage (6 oktober in of in de buurt van Eindhoven, gedurende de avond-nacht). Waarom wordt gebruik gemaakt van militairen? Gebeurt dat vaker? Wat zijn daarbij de taken?
Wie heeft ervaring met deze taken?
Is dit de laatste tijd niet vaker in 't nieuws geweest? Genisten die meehielpen omdat ze beter zijn dan de politie in het opsporen van verborgen ruimtes, holle muren, etc.?

SMI de Boer

Citaat van: Kapitein Rob op 11/11/2011 | 14:08 uur
Citaat van: Grard op 11/11/2011 | 12:23 uur
Ik hoor dat militairen in Nederland zijn ingezet bij het ruimen van een wietplantage.

Bron?

Rob
Forumbeheerder


Kan alleen maar een Naam zijn van een persoon en dus niet wenselijk om te plaatsen.

Maar er doen wel meer geruchten de ronde....
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

KapiteinRob

Citaat van: Grard op 11/11/2011 | 12:23 uur
Ik hoor dat militairen in Nederland zijn ingezet bij het ruimen van een wietplantage.

Bron?

Rob
Forumbeheerder

Tanker

wat wordt de volgende stap, militairen die gaan flitsen en zo een verlengstuk worden van de schatkist ?


Grard

#1
Ik hoor van een militair dat hij met zijn collega's is ingezet bijhet ruimen van een wietplantage (6 oktober in of in de buurt van Eindhoven, gedurende de avond-nacht). Waarom wordt gebruik gemaakt van militairen? Gebeurt dat vaker? Wat zijn daarbij de taken?
Wie heeft ervaring met deze taken?