Rellen in Luik na uitvaart overvaller

Gestart door Tanker, 13/11/2011 | 10:21 uur

Tanker

Citaat van: onderofficier op 13/11/2011 | 10:55 uur
Citaat van: Tanker op 13/11/2011 | 10:44 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 13/11/2011 | 10:43 uur
Citaat van: Tanker op 13/11/2011 | 10:39 uur
Voornamelijk Noord-Afrika.......

Het zou me in het geheel niet verbazen, maar ik haal het niet uit genoemd AD-artikel.

Zag het op een foto uit De Standaard...........
Ja, kan er ook niet meer van maken,....

Ik zie "rouwende" mensen op die foto   net als op de foto van het  AD

(ik denk niet deze mensen uit de Scandinavische landen komen....)

Het is wachten tot dat het ook hier gaat gebeuren, het taboe om geweld te gebruiken tegen overvallers / inbrekers is (gelukkig) aan het verdwijnen......

onderofficier

#6
Citaat van: Tanker op 13/11/2011 | 10:44 uur
Citaat van: Kapitein Rob op 13/11/2011 | 10:43 uur
Citaat van: Tanker op 13/11/2011 | 10:39 uur
Voornamelijk Noord-Afrika.......

Het zou me in het geheel niet verbazen, maar ik haal het niet uit genoemd AD-artikel.

Zag het op een foto uit De Standaard...........
Ja, kan er ook niet meer van maken,....

Ik zie "rouwende" mensen op  die foto   net als op de foto van het  AD

(ik denk niet deze mensen uit de Scandinavische landen komen....)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Tanker

Citaat van: Kapitein Rob op 13/11/2011 | 10:43 uur
Citaat van: Tanker op 13/11/2011 | 10:39 uur
Voornamelijk Noord-Afrika.......

Het zou me in het geheel niet verbazen, maar ik haal het niet uit genoemd AD-artikel.

Zag het op een foto uit De Standaard...........
Ja, kan er ook niet meer van maken,....

KapiteinRob

Citaat van: Tanker op 13/11/2011 | 10:39 uur
Voornamelijk Noord-Afrika.......

Het zou me in het geheel niet verbazen, maar ik haal het niet uit genoemd AD-artikel.

Tanker

Citaat van: Kapitein Rob op 13/11/2011 | 10:36 uur
Citaat van: Tanker op 13/11/2011 | 10:21 uur
Die relschoppers mag je van mij zo op de boot zetten terug naar waar ze vandaan komen....

Waar komen ze dan vandaan? En als je ze "op de boot wilt zetten", kunnen ze de Maas afzakken. Zitten wij er mee......

Voornamelijk Noord-Afrika.......anders zetten we ze eerst op de bus naar de kust en van daar uit op de boot Rob, ik wil ze ook niet hier hebben.
Wij hebben al genoeg (te veel ) van dit soort lieden in ons land.....

KapiteinRob

Citaat van: Tanker op 13/11/2011 | 10:21 uur
Die relschoppers mag je van mij zo op de boot zetten terug naar waar ze vandaan komen....

Waar komen ze dan vandaan? En als je ze "op de boot wilt zetten", kunnen ze de Maas afzakken. Zitten wij er mee......

Tanker

Rellen in Luik na begrafenis overvaller

Het centrum van de Belgische stad Luik is gisteravond het toneel geweest van rellen. Jongeren hielden huis na de begrafenis van een overvaller die door een juwelier was doodgeschoten, aldus Belgische media.

De relschoppers togen na de begrafenis naar het centrum van Luik. Daar gooiden ze onder meer een molotovcocktail naar een bus, richtten ze vernielingen aan op straat en staken ze enkele auto's in brand. De politie pakte zo'n 30 relschoppers op in de leeftijd van 15 tot 25 jaar.

Volgens de politiechef van Luik is de rust teruggekeerd. De komende dagen zijn extra patrouilles in de stad.

De gedode overvaller en een tweede dader (beiden 1992) probeerden ruim anderhalve week geleden een 67-jarige juwelier te overvallen bij zijn huis in Esneux bij Luik. Ze waren hem gevolgd vanaf zijn winkel. De juwelier bleek echter gewapend en opende het vuur, waarbij hij een van de overvallers dodelijk trof en de ander verwondde. De twee jongens waren beiden bekenden van de politie. (ANP/Redactie)

www.ad.nl


Jammer joh, eigen schuld dikke bult......Stukje beroepsrisico zeg maar !
Die relschoppers mag je van mij zo op de boot zetten terug naar waar ze vandaan komen....