Toevoegen van een nieuwe sectie op het Forum

Gestart door Mourning, 20/07/2003 | 18:57 uur

civiel

Goed idee.....nou ff wachten op het eerste goede onderwerp geschiedenis...ik ben benieuwd!

RAnger87


ronjhe

Ik mis eigenlijk een onderdeel "krijgsmacht totaal". Je hebt de losse krijgsmachtdelen maar onderwerpen die de gehele krijgsmacht beslaan kan ik niet goed kwijt.

-Peter-

Momenteel hebben wij besloten de categorie 'Test' om te dopen tot "historie".
Dit gezien het feit dat we voor het testen van de mogelijkheden ook gewoon een apart bericht kunnen aanmaken. En deze categorie werd naar verhouding te weinig gebruikt.

Wel is er afgesproken dat we een proeftijd nemen, waarna we gaan kijken of de categorie aangehouden wordt. Dit omdat eerst zal moeten blijken dat er ook daadwerkelijk gebruik van gemaakt wordt.

M.v.g.

;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Denk dat het makkelijkst is als er gewoon één topic komt waar dit soort zaken in besproken kunnen worden, alles in apparte secties brengt mijn inziens alleen maar meer verwarring en zorgt niet echt voor een overzicht. Ik heb al even overleg gehad met de admin, en moet nog even de details doorspreken.

D819

Ik vind het een goed idee.
Heb ook al regelmatig verwezen naar de geschiedenis, en het lijkt me een aardige aanvulling van het forum.

Mourning

Ik denk dat er genoeg onderwerpen onder kunnen vallen, verder denk ik dat het duidelijker is dat onderwerpen met die strekking op die plaats besproken worden.

"Van alles en nog wat" is mij een beetje te algemeen en ik denk niet dat iedereen die een onderwerp op het vlak van Krijgsgeschiedenis e.d. het juist daar zal plaatsen.
Het Forum moet duidelijk blijven ook voor nieuwe leden en gasten daarom lijkt het mij eigenlijk wel logisch om een aparte sectie hiervoor te reserveren. Geen halszaak als het niet gebeurt maar zoals ik al vermelde denk ik dat het de overzichtelijkheid ten goede komt mbt waar men welke onderwerpen behoort te bespreken.

Best regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Caspar

We gaan er even beraadt over houden, jullie horen het van mij (ons).

Ton de Zwart

Waarom zouden deze genoemde onderwerpen niet gewoon kunnen staan bij "van alles en nog wat"  waar ze nu ook al staan?
Wat zie je als het specifieke voordeel van een aparte categorie?

Cobra4

Peloton 3 602 Sqn

Marvin

#2
Citaat van: Mourning op 20/07/2003 | 18:57 uur
Gewoon een ideetje, feedback alstublieft  :)

goed idee... helemaal mee eens...   :)
confused...? so am i....

Mourning

#1
Wat vinden de beheerders, leden en regelmatig bezoekende gasten ervan om een nieuwe sectie op te richten specifiek gericht op de Krijgsgeschiedenis, machts/oorlogspolitiek in het verleden, militaire theoretici, etc.
Persoonlijk vermoed ik dat er zonder meer voldoende belangstelling voor zo'n onderdeel is, maar ik ben ook maar mens en kan me dus vergissen.

Het lijkt me onzin om per krijgsmachtonderdeel in dit verband een aparte sectie hiervoor op te richten gewoon een voor allen lijkt me meer dan oke.

Gewoon een ideetje, feedback alstublieft  :)

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).