USS Forest Sherman in OST

Gestart door Lex, 28/04/2012 | 18:53 uur

Marc66

Gezellie, Uienstraat en the Barbagan  ;D

Lex

Citaat van: yelloow op 29/04/2012 | 21:48 uur
Nederlandse schepen gaan tegenwoordig 7 weken aangezien de KM het handiger vond schepen tegenwoordig meer ervaring op te doen met warfare en in verband varen gezien de kleine aantallen schepen die we hebben en de taken die ze uitvoeren.
Welke warfare?

yelloow

Nederlandse schepen gaan tegenwoordig 7 weken aangezien de KM het handiger vond schepen tegenwoordig meer ervaring op te doen met warfare en in verband varen gezien de kleine aantallen schepen die we hebben en de taken die ze uitvoeren.

De FOST organisatie biedt tegenwoordig meer modulaire paketten aan, Nederland wil bijvoorbeeld langer dan gemiddeld. Ik vraag me heel erg af of ze aan de normaliter afsluitende "final inspection" hebben ondergaan ? Het eindoordeel daarvan bepaalt de uitslag.

Lex

Citaat van: Kapitein Rob op 29/04/2012 | 10:10 uur
Misschien hebben ze de toenmalige "bevoorradersmodule" van 14 dagen gedraaid?
Dat is aannemelijk, aangezien er sprake is van OST.

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Kapitein Rob op 29/04/2012 | 10:10 uur
Citaat van: jurrien visser
Wat is er gebeurd met de 5 weken die ik op mijn netvlies heb staan?

Misschien hebben ze de toenmalige "bevoorradersmodule" van 14 dagen gedraaid?

Geen idee,  ik heb 4 keer een FOST gedraaid en alle 4 waren 5 weken.

KapiteinRob

Citaat van: jurrien visser
Wat is er gebeurd met de 5 weken die ik op mijn netvlies heb staan?

Misschien hebben ze de toenmalige "bevoorradersmodule" van 14 dagen gedraaid?

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Lex op 28/04/2012 | 18:53 uur
Destroyer USS Forrest Sherman spent two weeks in the hands of the Flag Officer Sea Training organisation

Wat is er gebeurd met de 5 weken die ik op mijn netvlies heb staan?


MasterChief1971

Als je "come through"nou gewoon als "Cum Throroughly"schrijft en begrijpt.... 8)
"Whosoever commands the sea, commands the trade; whosoever commands the trade of the world commands the riches of the world, and consequently the world itself"- Sir Walter Raleigh

yelloow

Leuk verhaal. Maar "satisfactory" of niet ?

Lex

American warship put to the ultimate test by Royal Navy trainers

For only the second time in more than 50 years of elite Royal Navy instruction, an American warship has been put through Operational Sea Training – the benchmark for any RN warship intending to deploy.

Destroyer USS Forrest Sherman spent two weeks in the hands of the Flag Officer Sea Training organisation in Plymouth – and hailed the realistic nature of her rigorous work-out.

Navy News,
26 April 2012

Voor het gehele artikel, incl. foto's, klik hier.