Twitteren over defensie

Gestart door KapiteinRob, 31/05/2012 | 15:19 uur

Mourning

Citaat van: jurrien visser op 05/09/2012 | 17:04 uur
Ik had deze link https://www.nederlandsteuntdefensie.nl/ incl het verzoek deze te "retweeten" naar alle belangrijke verslaggevers en politici gestuurd.  ;D  (copy paste in hoog tempo)

Twitter zag dit als spam  :cute-smile:

But I am back!

Yay! Ik dacht al hij is toch nii stiekem hoofdman van Al-Quaida Brabant ofzow dat ie eraf gemik wordt!  :omg:
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Mourning op 05/09/2012 | 16:59 uur
Huh? Je werd van Twitter afgegooid? Hoe? Namens wie? Wat had je gedaan?  :big-smile:

Ik had deze link https://www.nederlandsteuntdefensie.nl/ incl het verzoek deze te "retweeten" naar alle belangrijke verslaggevers en politici gestuurd.  ;D  (copy paste in hoog tempo)

Twitter zag dit als spam  :cute-smile:

But I am back!

Mourning

Citaat van: jurrien visser op 05/09/2012 | 15:58 uur
Citaat van: Elzenga op 05/09/2012 | 15:45 uur
Ik werd door Dick Berlijn gevolgd...tot ik blijkbaar te kritisch was over de JSF en de Klu ;) now Iam blocked  :angel:

Haha... ik werd er gister een halve dag af gegooid  :lol:

Huh? Je werd van Twitter afgegooid? Hoe? Namens wie? Wat had je gedaan?  :big-smile:
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

dudge

Citaat van: Elzenga op 05/09/2012 | 15:45 uur
Ik werd door Dick Berlijn gevolgd...tot ik blijkbaar te kritisch was over de JSF en de Klu ;) now Iam blocked  :angel:
Auw..

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Elzenga op 05/09/2012 | 15:45 uur
Ik werd door Dick Berlijn gevolgd...tot ik blijkbaar te kritisch was over de JSF en de Klu ;) now Iam blocked  :angel:

Haha... ik werd er gister een halve dag af gegooid  :lol:

Elzenga

Ik werd door Dick Berlijn gevolgd...tot ik blijkbaar te kritisch was over de JSF en de Klu ;) now Iam blocked  :angel:

A.J.

En als men te "kritisch" wordt ben je negatief... Goh, van welke rangscategorie horen we dat wel vaker?




StrataNL

Mooi initiatief mensen om "samen" een "twitter-offensief" (doet me denken aan ardennen....) op poten te zetten om de ogen te openen en de confrontatie aan te gaan. Waar het in het verleden bijna onmogelijk was om als gewone mens in contact te komen met je "vertegenwoordigers" blijkt dat ze op twitter regelmatig reageren.

Ik zal morgen ook een nieuw account aanmaken, gezien ik dit liever niet op persoonlijke titel doe uiteraard...
-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

Lex

RTL4 heeft #watkiestnl in het leven geroepen. Doe er uw voordeel mee.

A.J.

Citaat van: Kapitein Rob op 24/08/2012 | 10:49 uur
Citaat van: A.J. op 24/08/2012 | 10:43 uur
Het valt mij op dat plotseling een zooi recruiters, werkgeversnet etc mij volgen... Sta ik al op straat ofzo?

Heb ik dus ook. Ik heb inmiddels 26 volgers, maar daaronder:

@baanenbalans
@Curacaojobs
@Rubydejong (careercoach)
@HRMNieuws
@Recruit2HQ
@IDPlein
@Lincubator

Dus eigelijk 19 volgers.  ;) Ik denk dat ze automatisch aanslaan op bepaald woordgebruik. Ik had het in een discussie met VVD-er Bosman over Curacao en prompt zie ik een dag later @Curacaojobs oppoppen. En daar ik het met grote rregelmaat over ontslag heb.....

Ik heb sinds vanochtend
@AntillenJobs erbij gekregen...


jurrien visser (JuVi op Twitter)


onderofficier

Citaat van: Tanker op 10/07/2012 | 09:20 uur
Ik merk dat ook vaak, als je een kritische vraag / kanttekening ergens bij plaatst krijg je gewoon geen reactie.
Is het luchtig of een opmerking uit de losse pols dan wel....

Beetje typerend voor de politiek, zodra het echt over de inhoud van iets gaat hoor je of zie je de politici niet meer....dan kruipen ze "veilig" in hun holletje...

Niet alleen typerend voor de politiek........... je ziet het steeds meer in de samenleving.   Natuurlijk de makkelijkste manier op problemen / klachten  "op te lossen"        gewoon negeren lijkt wel het devies.  Terwijl de politice er daadwerkelijk op afgerekend kan worden
Op de sociale media zie je het ook: daar is het nog makkelijker want je zit dan al reeds veilig want je zit onder een nickname. Men kan bijna doen en laten wat men wilt. Vaak wordt men er niet opeens op afgerekend  (ligt er wel aan wie het doet, dat wel weer)   
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Mourning

Citaat van: Kapitein Rob op 24/08/2012 | 10:49 uur
Citaat van: A.J. op 24/08/2012 | 10:43 uur
Het valt mij op dat plotseling een zooi recruiters, werkgeversnet etc mij volgen... Sta ik al op straat ofzo?

Heb ik dus ook. Ik heb inmiddels 26 volgers, maar daaronder:

@baanenbalans
@Curacaojobs
@Rubydejong (careercoach)
@HRMNieuws
@Recruit2HQ
@IDPlein
@Lincubator

Dus eigelijk 19 volgers.  ;) Ik denk dat ze automatisch aanslaan op bepaald woordgebruik. Ik had het in een discussie met VVD-er Bosman over Curacao en prompt zie ik een dag later @Curacaojobs oppoppen. En daar ik het met grote rregelmaat over ontslag heb.....

LOL! Succes Rob! :big-smile:
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

KapiteinRob

Citaat van: A.J. op 24/08/2012 | 10:43 uur
Het valt mij op dat plotseling een zooi recruiters, werkgeversnet etc mij volgen... Sta ik al op straat ofzo?

Heb ik dus ook. Ik heb inmiddels 26 volgers, maar daaronder:

@baanenbalans
@Curacaojobs
@Rubydejong (careercoach)
@HRMNieuws
@Recruit2HQ
@IDPlein
@Lincubator

Dus eigelijk 19 volgers.  ;) Ik denk dat ze automatisch aanslaan op bepaald woordgebruik. Ik had het in een discussie met VVD-er Bosman over Curacao en prompt zie ik een dag later @Curacaojobs oppoppen. En daar ik het met grote rregelmaat over ontslag heb.....

A.J.

Het valt mij op dat plotseling een zooi recruiters, werkgeversnet etc mij volgen... Sta ik al op straat ofzo?