vervroegd laten opdraven

Gestart door Fujikawa, 13/08/2012 | 22:07 uur

onderofficier

Het is een verschoven dienst en zo ver ik weet moet deze een bepaalde aantal dagen van te voren worden medegedeeld.
Maar ik zou me er niet te druk om maken als dit een keer voor komt.   Je moet wel een beetje flexibel zijn.  

Geen idee wat je doet als functie maar ik zou, als ik jouw was, bijv. geen chauffeur worden:  er kan altijd iets gebeuren (bijv. onderweg) dat je langer moet werken. En om dan meteen te gaan  klagen.......

Ik zou wel dat uurtje aanmerken als overwerk..........als je die middag niet eerder weg moest.
Behalve als het oefening is want dan krijg je oefentoelage.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Ronald?

Wat ik eruit haal is dat ze een keer een uur eerder op Appél moesten staan, dus om 7uur ipv 8uur...

Laurens

Ik kan uit je verhaal weinig opmaken. Kun je het wat beter uitleggen

Fujikawa

hallo allen.

mag een sergeant1 (peletons sergeant '' echo'') een uur eerder dan apel een heel peleton sochtends laten opdraven?
(binnen/buitenslapers)  of heeft hij hier eerst een rapport cc voornodig?

het gaat hier om een soort van miscommunicatie, het wegen van de rugzak ''kon'' worden gewogen op kantoor..
later die dag was het niet volgens de afspraak om dit zelf op de kamer te wegen.. ( i know) zodoende dat een heel peleton om 7 uur sochtends de tas moet komen wegen ipv gebruikelijk apel van 8uur.

bedankt