Nieuwe werk & rusttijden

Gestart door -Peter-, 05/02/2003 | 16:43 uur

-Peter-

Tegenwoordig is het verplicht om gedurende een dag dat je de wacht hebt bepaalde rustmomenten te krijgen. Tevens is hier nog sprake van de dag na de wacht. Hierdoor is er dus op bepaalde momenten van de dag bepaald personeel niet meer beschikbaar. Wat weer voor problemen kan zorgen bij de normale werkzaamheden. Of de mariniers hier ook last van hebben weet ik niet, maar binnen de vloot is dit wel het geval naar mijn mening 8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

kleine ellen

Ik zit niet in het leger maar wat is er dan verandert aan de werk- en rust tijden van de mariniers??
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

-Peter-

Sinds vorig jaar zijn i.v.m. de arbo een aantal dingen verandert v.w.b. de werk en rusttijden. Dit is met name van invloed gebleken op het wachtlopen. Met name om Hr. Ms. schepen is moeilijk volgens deze nieuwe regelgeving te werken. Zijn er meer mensen die hierover kunnen vertellen of het nou een vooruitgang is of juist niet!
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...