'Laat burgers sporten bij Defensie'

Gestart door dudge, 21/02/2013 | 10:37 uur

onderofficier

Citaat van: Zeewier op 25/02/2013 | 22:37 uur
Ik zie wel wat tussen sportscholen & Natres. Als een soort voorprogramma voor jongeren naar een militaire loopbaan.
Kan je het wat duidelijker uitleggen?
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

Zeewier

Ik zie wel wat tussen sportscholen & Natres. Als een soort voorprogramma voor jongeren naar een militaire loopbaan.

5m@sh_1up


Ace1

#15
Citaat van: 5m@sh_1up op 25/02/2013 | 10:00 uur
Enige voordeel dat ik zie is dat er misschien dan wat leuke vrouwtjes komen sporten  8)

Ik begrijp dat 5m@sh_1up nog single is?  :devil:

5m@sh_1up

Enige voordeel dat ik zie is dat er misschien dan wat leuke vrouwtjes komen sporten  8)

Diesel

Op veel kazerne's zijn de sportvoorzieningen toch al (beperkt) open voor burgers?
Sporthallen die s'avonds gebruikt worden door sportclubs in de omgeving, zwembaden die gebruikt worden, klimmuren etc.

dudge

Citaat van: Nikehercules op 21/02/2013 | 21:39 uur
Ook dan niet. We zijn een Defensie organisatie, geen pretpark.

Inderdaad. En daarnaast, defensie sponsort al vaak civiele evenementen.

dudge

Citaat van: IPA NG op 21/02/2013 | 21:38 uur
Entree vragen.

Dan nog, zit je met burgers die rondwandelen op je terrein, wat ook al niet uniek is trouwens.
Je hebt verantwoordelijken nodig, toezichthouders, enz. Dat je entree vraagt betekend niet dat het opeens rendabel is. Lijkt me een onwenselijk verschijnsel dit.

Nikehercules

Citaat van: IPA NG op 21/02/2013 | 21:38 uur
Entree vragen.

Ook dan niet. We zijn een Defensie organisatie, geen pretpark.

IPA NG

Militaire strategie is van groot belang voor een land. Het is de oorzaak van leven of dood; het is de weg naar overleven of vernietiging en moet worden onderzocht. --Sun Tzu

A.J.

Kappen met die onzin, de sportorganisatie is/ wordt maximaal uitgekleed, daarnaast zijn de zg. Staalgelden waarmee ook sportfaciliteiten voor de binnenslapers bekostigd werden wegbezuinigd. En nu moeten we de sportfaciliteiten openstellen voor iedereen behalve de militairen? Kom nou toch.

dudge

Citaat van: Ros op 21/02/2013 | 12:51 uur
Als aanbieder van de voorzieningen blijf je voor een groot deel aansprakelijk voor gebeurtenissen.

Inderdaad. Als defensie hier in mee zou gaan gaat het alleen maar problemen opleveren.

Ros

Citaat van: onderofficier op 21/02/2013 | 11:52 uur
Citaat van: Tanker op 21/02/2013 | 11:40 uur
Hoe zit dat verzekeringstechnisch vraag ik mij dan af, er valt een burger van een hoge hindernis af en die breekt zijn nek.....wie gaat dat betalen ?

Zelf....
Het is af te dekken met een eigen verklaring met dat men het eea op eigen risico doet.

Als aanbieder van de voorzieningen blijf je voor een groot deel aansprakelijk voor gebeurtenissen.

Ros

En wie mag er opdraaien voor de 'extra'  beveiliging/bewaking ?. Is het de bedoeling dat iedere burger die wil komen spoprten gescreend gaat worden op eventuele bijbedoelingen ?.

Slecht plan.........

onderofficier

Citaat van: Tanker op 21/02/2013 | 11:40 uur
Hoe zit dat verzekeringstechnisch vraag ik mij dan af, er valt een burger van een hoge hindernis af en die breekt zijn nek.....wie gaat dat betalen ?

Zelf....
Het is af te dekken met een eigen verklaring met dat men het eea op eigen risico doet.
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.