Hallo iedereen!

Gestart door navy_angel, 01/09/2003 | 10:02 uur

armyangel

hmm wat een nick al niet te weeg kan brengen:)

Ik heb mijn introductie periode gehad dus weer wat meer tijd voor het forum.  Owja welkom op het forum femke !

groetjes
((<Army>)^(<AnGel>))

sarealon

#8
ahhh... was verleidelijk maar ik ben 1 geen angel en 2 mijn eigen naam is beter :)

btw, hoi fem!
Meddle not in the affairs of dragons For thou art crunchy And go well with ketchup.

Mourning

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voor we een Air Force_Angel of MP_Angel mogen verwelkomen  ??? ;D.

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Owl Lord

Citaat van: navy_angel op 02/09/2003 | 21:10 uur
Ik vond de marie versie van haar naam alleen wel een toffe nick... Duss...
Sorry Army_angel voor het plagiaat... ;)

Ik vind het wel lachen eigenlijk, want army_angel is net (als het goed is) begonnen met haar marine opleiding hehe!  ;D

navy_angel

Thnx voor julllie reacties. Ik ga de brief morgen schrijven en posten.
Nee ik ben geen familie van Army_angel, ik ken haar niet. Ik vond de marie versie van haar naam alleen wel een toffe nick... Duss...
Sorry Army_angel voor het plagiaat... ;)
Bye,
Navy_angel
navy_angel

Owl Lord

Ook een welkom namens mij natuurlijk enne, ben je toevallig "familie" van army_angel?  :-X

Mourning

Welkome Fem! Ook al zal je "aktie" waarschijnlijk weinig uitmaken het is in ieder geval erg sympathiek.

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

Caspar

Welkom, namens het hele Defensieforum.nl team. En succes met je brief, denk inderdaad dat het weinig uit zal halen.

navy_angel

Hallo iedereen,

Mijn naam is Femke en mijn interesse gaat voornamelijk uit naar de Marine.
Ik wil het ministerie een brief schrijven omdat ik het vreselijk vind dat er ontslagen dreigen te vallen. Waarschijnlijk heeft mijn actie weinig succes, maar ik wil het in ieder geval geprobeerd hebben. Ik ben namelijk erg geschrokken  :o van de berichten....
Met vriendelijke groet,
Femke
navy_angel