Kleding ophalen

Gestart door bassos, 05/03/2013 | 14:09 uur

Lucc

ik heb hetzelfde probleem op mijn notitie arbeidsvoorwaarden gesprek sta ik aangesteld voor 22-04-2013 ik had niks binnen gekregen per post of iets dus heb ik gebeld daar werd mij verteld dat het naar 26-08-2013 is verplaats moest ik ook zelf achteraan gaan anders wist ik het nu nog niet.. ik ben benieuwd of iemand van jullie ook die datum heeft doorgekregen en al bericht heeft gehad.

functie: pantserinfanterie

gr Luc sluiter

bassos

Citaat van: onderofficier op 07/03/2013 | 21:02 uur
Citaat van: bassos op 07/03/2013 | 20:51 uur
Haha is het zo erg gesteld dan bij defensie ?

Onder ga het

Ga ik zeker doen. Bedankt voor de reacties. Ik wacht wel af hoe het nou zit met de kleren ophalen.

onderofficier

Citaat van: bassos op 07/03/2013 | 20:51 uur
Haha is het zo erg gesteld dan bij defensie ?

Onder ga het
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

bassos

Citaat van: onderofficier op 07/03/2013 | 20:43 uur
Citaat van: bassos op 07/03/2013 | 20:39 uur
Ja dat had ik ook weer ergens gelezen, alleen iemand die ik ken moest het van te voren ophalen in de buurt van Utrecht.
Dus beetje vaag allemaal..

In de buurt van Utrecht kan kloppen: Soesterberg ligt in de buurt van Utrecht......   En daar is het KPU bedrijf gevestigd..........

Wat "vaag" betreft: welkom bij defensie

Ik hoorde inderdaad dat je bij het KPU je kleren moet ophalen voor je aan de opleiding begint, dus niet tijdens de eerste week maar goed nu weet ik dat dus ook niet meer.

Haha is het zo erg gesteld dan bij defensie ?

onderofficier

Citaat van: bassos op 07/03/2013 | 20:39 uur
Ja dat had ik ook weer ergens gelezen, alleen iemand die ik ken moest het van te voren ophalen in de buurt van Utrecht.
Dus beetje vaag allemaal..

In de buurt van Utrecht kan kloppen: Soesterberg ligt in de buurt van Utrecht......   En daar is het KPU bedrijf gevestigd..........

Wat "vaag" betreft: welkom bij defensie
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

bassos

Citaat van: Diesel op 07/03/2013 | 19:27 uur
Kleding haal je de eerste week op, meestal de dinsdag

Ja dat had ik ook weer ergens gelezen, alleen iemand die ik ken moest het van te voren ophalen in de buurt van Utrecht.
Dus beetje vaag allemaal..

Diesel

Kleding haal je de eerste week op, meestal de dinsdag

bassos

Citaat van: Knoert op 05/03/2013 | 22:54 uur
22 april begin ik ook hopelijk in Assen. Ik zit nu in dezelfde situatie, wacht dus nog op mijn aanstellingsbrief.
Begin januari heb ik mijn laatste keuring gehad en tijdens het laatste gesprek werd mij verteld dat ik ergens in Maart
bericht zou krijgen.

Kun je de reactie van defensie met ons delen?

Oke, nou dan looopt jouw veiligheidsonderzoek dus ongeveer 8 weken nu, en zal je binnenkort wel bericht krijgen.
Ik heb net toevallig gebeld en ze zeiden dat wanneer het veiligheidsonderzoek bij hun binnen is, je per post een brief krijgt daarover van defensie. Komt er dus op neer dat je gewoon moet afwachten. Maar nog genoeg tijd denk ik zo!

Knoert

22 april begin ik ook hopelijk in Assen. Ik zit nu in dezelfde situatie, wacht dus nog op mijn aanstellingsbrief.
Begin januari heb ik mijn laatste keuring gehad en tijdens het laatste gesprek werd mij verteld dat ik ergens in Maart
bericht zou krijgen.

Kun je de reactie van defensie met ons delen?

onderofficier

Citaat van: bassos op 05/03/2013 | 14:32 uur
Aanstelling ondervoorbehoud behalen van verklaring geen bezwaar staat er.
Ik neem aan dat dit over het veiligheidsonderzoek gaat dan toch ?

Dit juist en tevens correct  8)
Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

bassos

Citaat van: onderofficier op 05/03/2013 | 14:16 uur
Als je een brief krijgt waarin staat hoelaat je bij het KPU bedrijf in Soesterberg wordt verwacht..... Je hebt dus nog 6 weken......

Je hoort zelf niets over het veiligheidsonderzoek, behalve als er nog vragen zijn.  De aanvrager (dat ben jij dus niet) krijgt een "GO" voor jou is de aanvrager het keuringscentrum. 

Je hebt je aanstellingsbrief al binnen?   Ja, dat houd dan in dat je een positieve veiligheidsonderzoek hebt gehad. Behalve als er in die brief staat dat je ondankt nog geen "go" hebt van de MIVD met de opleiding kan beginnen.  Maar als het een "No" wordt, wordt je gewoon uit de opleiding gezet.

Nee, nog niet de aanstellingsbrief binnen; dan is je start datum onder voorbehoud.





Bedankt voor je reactie.
Oke je kleding haal je dus op voordat je aan de amo begint en niet tijdens je 1e week amo?
Ik heb sinds dat ik de laatste keuring gehaald heb ( 1 februari ) nog niks ontvangen, maar het veiligheidsonderzoek duurt acht weken dacht ik.. ?
Wel heb ik nadat ik mijn laatste keuring positief had afgerond een kort gesprekje gehad met een persoon van de landmacht waarin die me een brief meegaf met me persoonlijke gegevens , salaris en datum aanstelling etc.
Aanstelling ondervoorbehoud behalen van verklaring geen bezwaar staat er.
Ik neem aan dat dit over het veiligheidsonderzoek gaat dan toch ?
Ik zal morgen anders even contact opnemen met defensie en vragen of ze al iets gehoord hebben over mijn veiligheidsonderzoek.




onderofficier

Als je een brief krijgt waarin staat hoelaat je bij het KPU bedrijf in Soesterberg wordt verwacht..... Je hebt dus nog 6 weken......

Je hoort zelf niets over het veiligheidsonderzoek, behalve als er nog vragen zijn.  De aanvrager (dat ben jij dus niet) krijgt een "GO" voor jou is de aanvrager het keuringscentrum. 

Je hebt je aanstellingsbrief al binnen?   Ja, dat houd dan in dat je een positieve veiligheidsonderzoek hebt gehad. Behalve als er in die brief staat dat je ondankt nog geen "go" hebt van de MIVD met de opleiding kan beginnen.  Maar als het een "No" wordt, wordt je gewoon uit de opleiding gezet.

Nee, nog niet de aanstellingsbrief binnen; dan is je start datum onder voorbehoud.

Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dat je karakter hebt; vele tonen (helaas) aan dat ze weinig karakter hebben.

bassos

Iemand enig idee wanneer en waar je je kleding kunt ophalen voordat je begint aan de amo? Of gebeurd dit in je 1e week amo?
Heb hier namelijk niks over kunnen vinden. Ik wacht nu ongeveer 5 weken op bericht over het veiligheidsonderzoek, indien dat positief is begin ik 22 april in Assen voor de functie pantserinfanterie.

Gr