Maaltijden Willemsoord

Gestart door -Peter-, 06/02/2003 | 17:12 uur

Bevalt de nieuwe indeling u??

JA
4 (33.3%)
Weet ik nog niet
2 (16.7%)
NEE
6 (50%)

Totaal aantal stemmen: 0

caruso

Eet smakelijk dan, hoop alleen dat je eten niet zo oud   is als dit topic.... ;)

Leonardo

Citaat van: Bemer op 24/05/2003 | 19:59 uurJe wilt echt niet weten hoe het eten aan boord van de jagers in de goede oud tijd was.... niet te kanen !!!

Nou dat heb ik nog aan de lijve meegemaakt en die hap was top!
Je had toen nog de oude koks die alles zelf maakten.
Daarna is vooal de blauwe hap snel achteruit gegaan en verworden tot een eenheidsmaak rechtstreeks van Conimex c.s.
Mij maak je niet meer warm voor een marine blauwe hap! Ik knutsel hem zelf wel in elkaar.

Bemer

Positief aan de verandering is dat het in elk geval minder druk is tijdens de avond-warme-maaltijd. De blauwe hap op woensdagmiddag was een ramp, heel Den Helder liep uit om voor weinig een rijsttafel naar binnen te scheppen. Van mij mag het zo blijven. Wel is het eten niet altijd warm als je wat later komt, dat is minder, de grote keuze (hoewel het assortiment nauwelijks veranderd) vind ik ook positief. Je wilt echt niet weten hoe het eten aan boord van de jagers in de goede oud tijd was.... niet te kanen !!!

Mike

Ik denk ook dat het beter was.
Maar wat ik vooral vreemd vind is de reden. Nu geen warme middagmaaltijden meer worden gemaakt, scheelt de marine dat behoorlijk wat geld. Ik vraag me alleen af waarom het dan niet gewoon wat duurder gemaakt kan worden? Het was eerst €2,30  per warme maaltijd en dat is gewoon verschrikkelijk weinig, niet vreemd dat je dan in de financiele problemen komt. Gewoon €0,50 erbij en alles is opgelost.

Sjimmy

#5
Ghehehehehe, dat gat daarboven, de trein gaat er niet meer verder, het waait er en het stinkt naar diesel op steiger 19 ;) Waarom lopen we er in Godsnaam nog rond ?????????????????

:D

Maar over dat eten, afschaffen, de oude manier was beter hoor !!!
Groetjes van een Onderzeedienstman!

Caspar

Ah tuurlijk, nu weet ik het weer, stom stom stom ;D

-Peter-

Willemsoord is de Marine kazerne in Den Helder (die uithoek waar het altijd blijft waaien ;D)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Caspar

Leg even uit aan een leek wat Willemsoord is ;D

-Peter-

Sinds begin dit jaar kan er op willemsoord tussen de middag geen warm meer gegeten worden. Dit is verplaatst naar 's avonds. Bevalt deze nieuwe indeling u, of vind u het maar niks? Geef uw mening! ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...