Hungary issues tender for transport aircraft

Gestart door dudge, 28/06/2013 | 13:55 uur

dudge

Citaat van: ARM-WAP op 02/07/2013 | 13:10 uur
Ik denk niet dat de Spanjaarden ongebruikte tpt-toestellen hebben.
Hun order voor A400M's zie ik wel gereduceerd worden, en indien dat te duur is, dan proberen ze die "surplus" toestellen te verkopen.
Typhoons zouden hetzelfde lot ondergaan.

De A400M's zouden de militaire transport capaciteit in kunnen vullen, terwijl de DC10 de passagier transport taak op zich zou kunnen nemen. Zijn dus niet direct concurrenten.

ARM-WAP

Citaat van: Mourning op 28/06/2013 | 18:14 uur
Spanje heeft nog een aantal nieuwe ongebruikte transporttoestellen die men op korte termijn van de hand moet doen... als ik een land was op zoek naar luchttransport zou ik denk ik eerst proberen de Spanjolen een poot uit te draaien...
Ik denk niet dat de Spanjaarden ongebruikte tpt-toestellen hebben.
Hun order voor A400M's zie ik wel gereduceerd worden, en indien dat te duur is, dan proberen ze die "surplus" toestellen te verkopen.
Typhoons zouden hetzelfde lot ondergaan.

dudge

Citaat van: Mourning op 28/06/2013 | 18:14 uur
Spanje heeft nog een aantal nieuwe ongebruikte transporttoestellen die men op korte termijn van de hand moet doen... als ik een land was op zoek naar luchttransport zou ik denk ik eerst proberen de Spanjolen een poot uit te draaien...

Welke?

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Mourning op 28/06/2013 | 18:14 uur
Spanje heeft nog een aantal nieuwe ongebruikte transporttoestellen doe men op korte termijn van de hand moet doen... als ik een land was op zoek naar luchttransport zou ik denk ik eerst proberen de Spanjolen een poot uit te draaien...

Daar zit zeker iets in!

Mourning

#3
Spanje heeft nog een aantal nieuwe ongebruikte transporttoestellen die men op korte termijn van de hand moet doen... als ik een land was op zoek naar luchttransport zou ik denk ik eerst proberen de Spanjolen een poot uit te draaien...
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

jurrien visser (JuVi op Twitter)

Citaat van: Thomasen op 28/06/2013 | 13:55 uur
Bron:  Francisco Javier

Hungary issues tender for transport aircraft

Hungary has issued tender details for the purchase of three new transport aircraft, the Armaments and Quartermaster Office of the Hungarian Ministry of Defence (MoD) announced on 7 June.

The programme aims to enlarge Hungary's airlift fleet, alongside relevant training, ground support equipment, and spare parts.

Two options have been proposed for the purchase of the three aircraft: firstly, two passenger and one military transport aircraft; or one passenger and two military transport aircraft.
3 days ago

Jane's Defence Weekly

Het zal me benieuwen of de BV NL een zojuist gerenoveerde DC10 in de aanbieding zal doen...

dudge

#1
Bron:  Francisco Javier

Hungary issues tender for transport aircraft

Hungary has issued tender details for the purchase of three new transport aircraft, the Armaments and Quartermaster Office of the Hungarian Ministry of Defence (MoD) announced on 7 June.

The programme aims to enlarge Hungary's airlift fleet, alongside relevant training, ground support equipment, and spare parts.

Two options have been proposed for the purchase of the three aircraft: firstly, two passenger and one military transport aircraft; or one passenger and two military transport aircraft.
3 days ago

Jane's Defence Weekly