Verzoek van de verbindingsdienst in Irak aan het thuisfront

Gestart door -Jeroen-, 11/09/2003 | 16:20 uur

Mitsi

Ja ik heb je bericht gehad.

Hartstikke bedankt voor je hulp!! :D

RESET

Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd met de gevraagde gegevens
Als je meer vragen hebt dan hoor ik dat wel

groetjes
Jack

Mitsi

De naam van de betreffende marinier is Mod edit: gelieve geen namen zo in een topic te zetten, gebruik hiervoor de mogelijkheid van een persoonlijk bericht (PM)[/b]
Groetjes

RESET

Voor meer informatie heb ik toch echt een naam nodig van de betreffende militair, er zijn rond die tijd veel militairen vertrokken naar Irak dus.

groetjes Jack
Jack

Mitsi

Ja dat is een beetje een probleem, want dat weet ik dus niet....

Hij is op 17 November vertrokken naar Irak en hoor bij het Korps Mariniers.

Ik hoop echt dat je me kunt helpen.

RESET

Er zijn verschillende email adressen voor verschillende eenheden in irak als je weet welke eenheid of plaats de betreffende militair heeft dan mail ik je het email adres wel
Jack

Mitsi

Ik had even een vraagje, als ik iemand wil bereiken in Irak, naar welk email adres kan ik dan mailen, en is alleen een naam voldoende of moeten er nog "codes" bij?

Alvast bedankt!

-Jeroen-

Verzoek van de verbindingsdienst in Irak aan het thuisfront
7 augustus

De verbindelaren in Irak zijn erg druk met het verwerken van alle e-mail die ze uit Nederland ontvangen.
Voor de duidelijkheid, op een avond proberen ze 150 tot 200 mailtjes te verwerken. Op zich niet echt moeilijk, want de mailtjes worden allemaal uitgeprint en bezorgd bij degene aan wie is het is geadresseerd en als het goed is, staat de naam dan in het vakje 'onderwerp' vermeld.

Nu doet zich het navolgende probleem voor, heel veel mailtjes worden gestuurd zonder deze naam.

De verbindelaren weten niet voor wie de mail is. De mailtjes worden op een prikbord gehangen, niet echt leuk, want jan en alleman kan de mail lezen.
Op deze manier zo hopen ze dan dat degene die het leest zijn of haar mail herkent. U zult begrijpen dat dit niet de bedoeling is.
Dus een vriendelijk verzoek van alle verbindelaren.

GRAAG IN HET VAKJE 'ONDERWERP' DE NAAM VAN DE MILITAIR VERMELDEN.


bron (mindef.nl/sfir)
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning