Opleiding Loadmaster Chinook

Gestart door Flipke, 30/07/2013 | 16:26 uur

Huzaar1

"Going to war without France is like going deer hunting without your accordion" US secmindef - Jed Babbin"

Ace1

Citaat van: Flipke op 30/07/2013 | 19:06 uur
Bedankt,

Dit topic had ik al vrij snel voor bij zien komen bij een zoekopdracht in google. Er staat wel dat het schijnt dat je 3 maanden naar Amerika gaat maar dat wist dat persoon niet zeker.

Maar ik probeer morgen Gilze-Rijen nogmaals te bellen en anders bel ik de werving van de luchtmacht.

Bedankt voor de reacties

Graag gedaan, hier nog wat meer info over Loadmaster.

http://www.defensieforum.nl/Forum/load_master_klu-t22215.15.html



Flipke

Bedankt,

Dit topic had ik al vrij snel voor bij zien komen bij een zoekopdracht in google. Er staat wel dat het schijnt dat je 3 maanden naar Amerika gaat maar dat wist dat persoon niet zeker.

Maar ik probeer morgen Gilze-Rijen nogmaals te bellen en anders bel ik de werving van de luchtmacht.

Bedankt voor de reacties

Ace1


Flipke

Beste Lex,

Bedankt voor je reactie maar dit had ik al gedaan. Heb ook meerdere sites bekeken en gezocht maar helaas kon ik het niet vinden. Daarom dacht ik dat ik hier met mijn vraag terecht kon.

Lex

Ik raad je aan eerst de zoekfunctie te gebruiken. Als resutaat zie je dan een scala aan topics mbt de loadmaster. Heb je dan nog vragen, stel ze dan pas.  ;)

Lex
Algeheel beheerder

Flipke

Beste Defensieforum,

Ik heb erg veel interesse in de vacature loadmaster chinook binnen de luchtmacht. Ik ben al naar de verplichte voorlichting geweest en daar zijn veel van mijn vragen beantwoord alleen zijn er na de voorlichting nog wat vragen bij gekomen, waarvan 1 in het bijzonder waar ik maar geen antwoord op krijg.

Namelijk:
Is een deel van de opleiding tot loadmaster in Amerika?
Zoja, hoelang duurt dat deel?

Ik heb al vliegbasis Gilze-Rijen gebeld om een loadmaster aan de telefoon te krijgen alleen is er niemand aanwezig vanwege Portugal.
Personeels Zaken van Gilze-Rijen kon mij helaas ook daar geen antwoord voor geven (wel vele andere vragen).

Alvast bedankt voor enige reacties.