premies en salarissen?

Gestart door ruiz, 06/02/2003 | 21:37 uur

YPR-chauf

Je krijgt je premie als je contract is afgelopen, teken je dan weer voor 2 jaar bij, krijg je 2 jaar later weer je premie over jaar enzenz
KUT YPER

-Peter-

Laten we voorop stellen dat de enigste domme vraag, de niet gestelde vraag is  ;D En er zijn wel degelijk premie's welke je tussentijds krijgt, alleen dien je deze terug te betalen indien je binnen een bepaalde tijd alsnog bij je werkgever vertrekt 8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

sier

#3
eigenlijk vind ik dit een domme vraag, als iedereen de premie krijgt als hij is aangenomen dan zullen er diverse personen zijn die er dan de brui aan geven en de premie in hun zak steken.
De premie krijg je, net als ik na 7 jaar KL, als je ontslag hebt gehad want de prmie kan ook oplopen als je langer in dienst blijft.
afz Sier,
ex Ts'er.

-Peter-

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is het normaal gesproken het geval dat je je premie pas na je opleiding krijgt... (Tenminste dat is bij de KM in ieder geval het geval!)  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

ruiz

Hoe zit het met de premies en salarissen?
Als je begint aan de opleiding, ontvang je dan direct de premie of komt die pas als je klaar bent...