KMS

Gestart door Pdevries, 21/09/2013 | 15:05 uur

ZitStuk

Is naar mijn weten nog steeds mogelijk. Je moet alleen geen rekest met verzoek tot ontslag tekenen
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

jester_ali18

Is dat nog steeds zo, watervallen? Heb al genoeg verhalen gehoord van mensen die willen stoppen met KMS en verder willen als manschap maar dat het niet lukt en dat ze de dienst uit moeten...

ZitStuk

Citaat van: ZitStuk op 22/09/2013 | 11:47 uur
Het is mogelijk om te "watervallen" dan ga je een functieopleiding doen en als manschap aan het werk.
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

Pdevries

Stel voor dat nadat ik mijn amo heb gehaald op de kms, toch van plan verander. Dat ik toch als manschap verder wil ipv. onderofficier.

ZitStuk

Het is mogelijk om te "watervallen" dan ga je een functieopleiding doen en als manschap aan het werk. OO zonder kms is niet mogelijk.
Mijn vraag is waarom je als manschap aan de gang wilt?
De ogen van een vrouw horen te zijn als de voeten van een infanterist, Groot, Zwart en Vochtig

SMI de Boer

OO zonder KMS? dan weet ik het niet. Zal dan toch een speciaal traject bij de dienstvakken zijn
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Pdevries

Neen.

Ik wil Onderofficier Verbindingsdienst doen.

SMI de Boer

Mag aannemen dat je de VTO Infanterie bedoelt?

PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Pdevries

Als je op de KMS zit voor onderofficiers functie en je hebt na 3 maand AMO voldaan, dus je word hierbij bevorderd tot sld1.
Je wilt niet verder gaan met kadersfunctie. Heeft men de mogelijkheid om direct naar VTO te gaan om als sld1 aan de slag te gaan ipv. onderofficier?