nieuw hier? Even voorstellen!

Gestart door Haagswoussie, 15/09/2003 | 23:21 uur

Rulanne

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...

Airpower

Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Rulanne

Hey!
Ik ben Rulanne, en ook nieuw hier sinds vorige week ofzo. In het dagelijks leven zit ik vooral op school ( :-[) 4VWO.
Hobby's zijn zweefvliegen, harp spelen, muziek luisteren en in de toekomst parachutespringen (als ik genoeg geld heb, en oud genoeg ben :P)
In de toekomst wil ik misschien bij de Luchtmacht, vandaar dat ik hier terechtgekomen ben.

Groetjes!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen...


kleine ellen

Hoi, Welkom en fijn dat je, je nu onder ons mengt als lid!!
Ennuh de KMA breda is errugg gaaf, ik zit er zelf niet op hoor, maar ga regelmatig met een stel jongens van daar stappen, in de stad to be, BREDA!! Naja have fun hiero op t forum!!  
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Haagswoussie

hoi,

Ik heb mezelf net geregisteerd na een aantal maanden gast -posts achtergelaten te hebben onder mijn huidige nickname.
Ik zie her en der post staan zoals"nieuw hier" of "ook nieuw hier". Dus het leek mij handig om een topic te maken waar iedereen die nieuw is, zichzelf voor kan stellen. Altijd wel leuk, inplaats dat een nieuw lid uit het niets ergens begint te posten. Op deze manier kan je zien wie hij/zij is.

Even wat over mij:
Woonplaats:Den Haag, wat de naam al deed vermoeden.
leeftijd: 22
opleiding: MBO--> HBO IT
toekomstige functie: officier vlieger bij de KLu
aanstelling?: jazeker, opkomst KMA lichting 02-02-04' officier vlieger BBT. mocht hier iemand ronddwarrelen die ook toevallig met deze lichting opkomt, mail mij!

hobby's: Hockey, surfen en raggen door de duinen/bossen met een aardig gekke mountainbike.

dat was'm

later!
fight to fly, fly to fight, fight to win!