Osprey op de Kooy

Gestart door Lex, 21/10/2013 | 21:15 uur

SMI de Boer

Vanavond in The Battle Of Los Angeles
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Sine Pari

Andre, de door jou gemaakte photos zijn van een normale (M)V-22, bij de Osprey die op MVKK was ging het om een CV-22B van 352nd SOG (AFSOC) ;)
DULCE BELLUM INEXPERTIS
You have never lived until you have almost died. For those who have fought for it, life has a special flavor the protected will never know.

andré herc

#6
Voor uit dan maar een paar foto's van mij vorig jaar gemaakt op Fairford ;)
Jammer dat de Osprey zo duur is :hrmph:
Den Haag stop met afbreken van NL Defensie, en investeer in een eigen C-17.


Lex

Deze zelfde kist (Mildenhall UK) is hedenavond weer geweest voor een aantal ILS-naderingen (Instrument Landing System) en handling op  de apron.

Ace1

Citaat van: Lex op 21/10/2013 | 21:15 uur
Ik had vandaag wat zaken te regelen op MVKK. Kreeg ik te horen dat rond het middaguur een Osprey zou landen. Een primeur!
De kist is ongeveer een uur op het veld geweest.
Als je dat vanaf een afstand ziet, is het best wel impossant. Helaas geen mogelijkheid tot het maken van een foto.
Er is in de lokale media een krantenartikel over geschreven, zie: http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/denhelder/article25233413.ece/Verkenningsvlucht-Amerikanen-op-vliegkamp-Den-Helder?lref=vpdt

Is de Osprey  groter dan een Chinook of een CH53?

Harald

Zou Nederland ook "looking" (moeten) zijn naar de V-22 ? ...  :P

Wel erg gaaf zeg... z'n V-22 ... indrukwekkend !

Tja .. alleen 2x zo duur als een Chinook ...  :'(

Lex

Ik had vandaag wat zaken te regelen op MVKK. Kreeg ik te horen dat rond het middaguur een Osprey zou landen. Een primeur!
De kist is ongeveer een uur op het veld geweest.
Als je dat vanaf een afstand ziet, is het best wel impossant. Helaas geen mogelijkheid tot het maken van een foto.
Er is in de lokale media een krantenartikel over geschreven, zie: http://www.noordhollandsdagblad.nl/stadstreek/denhelder/article25233413.ece/Verkenningsvlucht-Amerikanen-op-vliegkamp-Den-Helder?lref=vpdt