SFG en KCT

Gestart door Jellington, 30/10/2013 | 19:55 uur

Jellington

Citaat van: Freggel op 08/11/2013 | 15:17 uur
BE SFG is een een land eenheid. Echter zijn ze vrij uniek omdat ze teams hebben die de zelfde taken hebben als het KCT als teams die dezelfde taken hebben als MARSOF. Belgie kent geen SOF eenheid binnen het marinedomein en hebben daarom deze taak ook bij SFG belegd

Ooh oke, dat wist ik niet. Worden deze Belgische operators die dezelfde taken hebben als de NL kikkers in Belgiƫ opgeleid?

Freggel

BE SFG is een een land eenheid. Echter zijn ze vrij uniek omdat ze teams hebben die de zelfde taken hebben als het KCT als teams die dezelfde taken hebben als MARSOF. Belgie kent geen SOF eenheid binnen het marinedomein en hebben daarom deze taak ook bij SFG belegd

Jellington

Ik heb de vraag verandert, ik kan inderdaad begrijpen dat het nogal verkeerd over komt.

dudge

Citaat van: Strata op 30/10/2013 | 20:03 uur
Er zijn forums waar die "vs" vragen verboden zijn, mogen ze hier ook wel invoeren vind ik. Is van zoveel factoren afhankelijk, de ene is misschien beter getraind in het ene, de ander in het ander, en ga zo maar door.

Precies, gaat ook nergens over. 'beter' is eigenlijk zo'n absoluut onzinnig begrip....

Jellington

Citaat van: Strata op 30/10/2013 | 20:03 uur
Er zijn forums waar die "vs" vragen verboden zijn, mogen ze hier ook wel invoeren vind ik. Is van zoveel factoren afhankelijk, de ene is misschien beter getraind in het ene, de ander in het ander, en ga zo maar door.

Ik begrijp het volledig, misschien heb ik het ook verkeerd geformuleerd. Maar wat weten jullie (als in leden van dit forum) van beide eenheden, ik hoef niet te horen wie beter is maar wat het verschil is of de overeenkomsten, etc.

StrataNL

Er zijn forums waar die "vs" vragen verboden zijn, mogen ze hier ook wel invoeren vind ik. Is van zoveel factoren afhankelijk, de ene is misschien beter getraind in het ene, de ander in het ander, en ga zo maar door.
-Strata-
Je Maintiendrai! Blog: Krijgsmacht Next-Generation

Jellington

#1
Hallo allemaal,

Ik had een vraagje,  Wat is het verschil tussen deze eenheden?
Wat is jullie mening hierover? Ik ben alles behalve een held als je het hebt over kennis van van deze twee eenheden.
Alvast bedankt!

Jelle

Ik realiseer me zojuist dat dit eigenlijk bij "Van alles en nog wat" hoort te staan, zou de forummod zou aardig zijn om hem even te verplaatsen want ik weet niet hoe dat moet (ben nieuw hier). Alvast bedankt