Zwaar bewapende Kmar beveiligers en burgeroutfit..

Gestart door LMB11SGT17, 29/01/2014 | 01:02 uur

SMI de Boer

Citaat van: LMB11SGT17 op 31/01/2014 | 00:17 uur
Yes! Bedankt voor jullie antwoorden heeft geholpen!! ;D

Neem effe lekker je eigen Sgt in de maling
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

LMB11SGT17

Yes! Bedankt voor jullie antwoorden heeft geholpen!! ;D

SMI de Boer

mp5 is ook niet echt een "zwaar geweer", eerder een pistoolmiterailleur. Als je alle stangen en uitsteeksels erafhaalt blijft er niks over. MP staat ook voor Machinepistool

Zwaar geweer is meer een AW50, M82 of L96...
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Laurens

Citaat van: SMI de Boer op 29/01/2014 | 21:30 uur
ze lopen iidd met een MP5 met een EOTech erop. Dat hebben ze niet nodig bij de paspoortcontrole.
Kunnen ze beter kijken naar de printtechniek. Als het paspoort vals is, prikken ze er er gelijk een gaatje in. in ieder geval.... 8)

Citaatbij schiphol zie je wel van die Kmar beveiligers rondlopen met een zwaar geweer (mp5?)
De gewapende beveiliging of hoog risico beveiliging is inderdaad een aparte functie. Ze zijn vooral bedoelt voor de beveiliging van de hoog risico vluchten op Schiphol maar worden soms ook op andere locaties ingezet. Daarbij kunnen ze natuurlijk ook gewoon assisteren bij de gewone politietaak op de luchthaven mocht dat nodig zijn. Op Google valt meer dan genoeg te vinden over hun werkzaamheden.

Citaatloop je bij de Kmar vaak als een gewone burger rond gewoon je eigen kleding? en draag je dan wel je dienstwapen en handboeien enz?
Dat kan, maar het ligt ook een beetje aan je functie en de taakstelling waar je mee bezig bent. Dan draag je meestal ook gewoon je geweldsmiddelen. Maar als je met lange wapens wilt rondlopen, dan moet je naar de infanterie. Wij vangen over het algemeen gewoon boeven  ;)

SMI de Boer

Citaat van: LMB11SGT17 op 29/01/2014 | 01:02 uur
hoi ik ben nieuw op dit forum. ik heb een paar vragen over de Kmar.
1:bij schiphol zie je wel van die Kmar beveiligers rondlopen met een zwaar geweer (mp5?)
maar anderen hebben dat weer niet. dus mijn vraag is: is dit een aparte functie of loopt iedereen wel eens met een geweer?

2: loop je bij de Kmar vaak als een gewone burger rond gewoon je eigen kleding? en draag je dan wel je dienstwapen en handboeien enz?

Alvast bedankt!!! ;D

ze lopen iidd met een MP5 met een EOTech erop. Dat hebben ze niet nodig bij de paspoortcontrole.
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Mourning

Hoi, welkom op het forum!  ;)

Ik zelf kan je geen antwoord geven op je vragen, maar we hebben wel een paar KMarr's hier op het forum die ongetwijfeld wel antwoord kunnen geven. IK zou als ik jouw was anders Laurens eens een PM sturen, dat is een van de forumbeheerders.
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

LMB11SGT17

hoi ik ben nieuw op dit forum. ik heb een paar vragen over de Kmar.
1:bij schiphol zie je wel van die Kmar beveiligers rondlopen met een zwaar geweer (mp5?)
maar anderen hebben dat weer niet. dus mijn vraag is: is dit een aparte functie of loopt iedereen wel eens met een geweer?

2: loop je bij de Kmar vaak als een gewone burger rond gewoon je eigen kleding? en draag je dan wel je dienstwapen en handboeien enz?

Alvast bedankt!!! ;D