veel van huis?

Gestart door motodennis, 03/02/2014 | 22:21 uur

SMI de Boer

Citaat van: motodennis op 03/02/2014 | 22:21 uur
hallo.

ik had even een paar korte vraagjes en ik hoop dat een (ex)luchtmobieler het kan beantwoorden.

1. ben je vaak van huis weg?
2 zie je thuis nog vaak?
3 kan je in het weekend naar huis ?

ik stel deze vragen omdat ik veva grop doe en later bij luchtmobiel wil. maar ik zit met 1 ding echt ontzettend dwars en dat is namelijk dat ik mijn vriendin en later mischien kinderen heel weinig zie of valt dit wel mee ?

natuurlijk weet ik dat je veel op oefening moet en uitzendingen maar dat maakt me niet uit daar kies je voor :)

groetjes
Als je vraag 1 en 2 bij mekaar optelt kom je precies op 365 dagen per jaar 8)



Maar LMB is nog wat vaker van huis als de PAINF. Ik ben bijv in 2012 201 dagen tussen 00:00 en 23:59 niet thuis geweest
PAINF. Ahoewa

De enige manier om een strijd te eindigen is door hem te winnen.
Vrijheid is niet vanzelfsprekend

Lex

Aangezien het hiet gaat om de KL en niet thuishoort in het board betreffende de KM, is dit topic verplaatst.

Lex
Algeheel beheerder

dudge

Citaatik stel deze vragen omdat ik veva grop doe en later bij luchtmobiel wil. maar ik zit met 1 ding echt ontzettend dwars en dat is namelijk dat ik mijn vriendin en later mischien kinderen heel weinig zie of valt dit wel mee ?

natuurlijk weet ik dat je veel op oefening moet en uitzendingen maar dat maakt me niet uit daar kies je voor

Dat lijkt een een tegenstelling.

Ja, je zal de nodige weekenden van huis zijn, je zal de meeste avonden ook weg zijn.
Het hangt er erg vanaf hoe de ontwikkelingen zullen gaan, wat voor uitzendingen komen er, hoeveel budget is er enz.

je kunt er op rekenen ongeveer een week of 25 per jaar van huis te zijn, waarbij je in ieder geval de avonden niet thuis zult zijn, en sommige weekenden.

motodennis

hallo.

ik had even een paar korte vraagjes en ik hoop dat een (ex)luchtmobieler het kan beantwoorden.

1. ben je vaak van huis weg?
2 zie je thuis nog vaak?
3 kan je in het weekend naar huis ?

ik stel deze vragen omdat ik veva grop doe en later bij luchtmobiel wil. maar ik zit met 1 ding echt ontzettend dwars en dat is namelijk dat ik mijn vriendin en later mischien kinderen heel weinig zie of valt dit wel mee ?

natuurlijk weet ik dat je veel op oefening moet en uitzendingen maar dat maakt me niet uit daar kies je voor :)

groetjes