Dit vind ik beetje gemeen ...

Gestart door kleine ellen, 21/09/2003 | 12:15 uur

Mourning

Ja, sluit ik me bij aan.

Regards,

Mourning 8)
"The only thing necessary for Evil to triumph is for good men to do nothing"- Edmund Burke
"War is the continuation of politics by all other means", Carl von Clausewitz, Vom Kriege/On War (1830).

HERTOG jan

ik ben het ook met ellen eens.
oke discussies over defensie  moeten wel serieus zijn,maar een topic voor wat kletspraat kan toch geen kwaad.

zo kunnen we juist de andere topics serieus houden ;D
en een beetje lol er bij is ook goed voor de sfeer.
but the bard song will remain!!!!!!!

kleine ellen

#6
daar heb je ook wel gelijk in obelix en idd deze mag ook wel op slot!!  :-[

Het is ook geen persoonlijke aanval, zo was het tenminste niet bedoelt!!
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Marvin

ben het in deze helemaal eens met ellen
de paar (engelstalige) forums waar ik wel eens rondhang hebben allemaal een categorie "chit chat & fluff"  of  "post whoring" , daar kun je van alles in roepen, en op alles reageren, zolang het maar niet serieus is...is altijd een prettige plek om eens wat gekkigheden uit te wisselen...
'tis maar een idee..... als je zo'n categorie invoert, is ook de invoer van een chatbox misschien niet meer nodig...

misschien iets voor het volgende beheeerders beraad..?  ;D
confused...? so am i....

Obelix

Het in een topic uiting geven aan je ongenoegen over het handelen van één van de moderators en daarvoor steun trachten te vinden bij de andere forumbezoekers is "not done". Je ongenoegen maak je kenbaar door een persoonlijk berichtje te sturen naar de moderator of de webmaster.

De oplossing is ook al aangedragen, maak één speciale topic waar iedereen met mededelingsdrang de meest zinnige of onzinnige onderwerpen kan plaatsen die niet thuis horen in een andere.

Een beetje moderator zet deze dus ook zonder enige verdere toelichting op slot.

 

kleine ellen

#3
idd het hoeft geen chatbox te zijn, wat ook wel leuk is, maar gewoon een topic waar mensen berichtjes achter kunnen laten!!
Al is er maar één zon topic, dan noem je het gewoon de Zwetshoek en klaar!! ;D ;D ;D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

BENNEKES

ben het met ellen eens. dat je dat ff weet ;D
wat kost een blauwe ferrari

kleine ellen

#1
alvast sorry voor wat er nu gaat komen, maar ik vind dit beetje belachelijk  :-X

geschreven over het onderwerp "beschuit met muisjes":
"Tevens gaat het slotje op dit bericht om te voorkomen dat deze helemaal uit de hand loopt"

Je kan sinds 2 dagen geen reacties meer geven op deze topic, terwijl het juist een topic was waar iedereen zijn eigen uit kon leven, en waarin idd onzin staat!! Dat geef ik ook wel toe, maar om er dan een slot op te doen bereik je niets, dan verplaats je het probleem alleen maar!!  :-\

Om een forum serieus te houden, moet je juist een plek hebben waar leden zich uit kunnen leven, door gekke foto's of praat te kunnen plaatsen!!

Maar het is jullie forum ,dat weet ik ook wel, maar vind gewoon stom dat jullie slotjes kunnen plaatsen op plekken waar iedereen zijn kwatspraat kwijt kan!!  :'(

Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!