Vesting Holland

Gestart door oud_zijde, 21/10/2003 | 12:09 uur

Marvin

de Fokker G-1 heeft mij altijd gefascineerd... leuk D-21 plaatje trouwens  :)
confused...? so am i....

oud_zijde

Fokker D21 voor de liefhebbers
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

oud_zijde

skin is ook af (maar ik moet er nog een mooi plaatje van bouwen) what's next?

Heinkels (HE 111), Junkers (Ju52, JU87) of Fokkers (G1, C10) kies maar ik heb geen voorkeur :)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Marvin

Citaat van: oud_zijde op 24/10/2003 | 13:23 uur
check, min of meer finished ... nu nog skinnen :)

hij is mooi geworden  :)  klopt heel goed met het origineel.
confused...? so am i....

oud_zijde

check, min of meer finished ... nu nog skinnen :)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Marvin

#11
Hij was bewapend met 3 mitrailleurs van 7,9 mm (MG-15), een in de neus, een op de rug, net achter de vleugel, en een aan de onderkant van de romp, ook net achter de vleugel, verder kon hij een torpedo onder de romp meenemen, of 1000kg aan bommen.
Alle boordschutter posities waren gewoon in de open lucht - lijkt me een koud baantje...brrrrr  ???
confused...? so am i....

oud_zijde

#10
ja die cockpit komt er nog op (zoals ik al zei, weinig details nog :))

weet je toevallig ook waar de machinegeweren zaten (zit er 1 in zijn kont EN 1 in zijn neus of in 1 van de 2?) het is me niet echt duidelijk
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Marvin

leuk gemaakt model, het toestel had overigens een open cockpit, maar dat lijkt mij idd wat moeilijk weer te geven..

de Heinkel He 59 kom je alleen aan het begin van de 2e WO tegen (Invasie in Noorwegen, in Rotterdam en tijdens de Battle of Britain)
het was oorspronkelijk een torpedo-vliegtuig, later werd het lesvliegtuig en SAR-vliegtuig. Rond 1943 was het type uit dienst verdwenen.
volgens mijn gegevens was het een groot en langzaam vliegtuig - max snelheid rond de 200 km/u - met een spanwijdte van 22 meter.  :) Moet van binnen vrij ruim zijn geweest, om nog zoveel militairen mee te kunnen nemen.
confused...? so am i....

oud_zijde

de vorige was bij nader inzien wel erg matig dus heb ik toch wat detail toegevoegd, morgen of overmorgen komt het finished model met texture en shit

It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

oud_zijde

kijk dit is dus het idee

het is een Heinkel HE-59 watervliegtuig, deze werd door de moffûh gebruikt om para's te laten landen in de maas pal naast de grote bruggen

er zitten nog geen details op (om van motoren nog maar niet te spreken) maar dit is iig het idee
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

oud_zijde

#6
Citaat van: Dennis op 21/10/2003 | 14:35 uur
Vraagje welk eerste bombardement?(dr was toch maar 1?)


er is de hele week door gebombardeerd

het begon met random bombardementen op woonwijken en waalhaven voor de inname gevolgd door gerichte bombardementen op belangrijke gebouwen (de marinierskazerne bv) en knooppunten (ook door Nederlandse bommenwerpers) met aan het einde het grootschalige bombardement op Rotterdam

en bedankt voor de complimenten, het is natuurlijk nog lang niet klaar (begin volgend jaar) ik moet het eerst maar is aan de praat krijgen daarna menuutjes en een website maken (en een snelle server scoren met voldoende ruimte) maar de demo zit er iig aan te komen en jullie zijn de eersten die het mogen proberen (als er genoeg animo voor is anders post ik het ook elders want ik heb de feedback nodig :)) maar voorlopig is het alleen nog een idee en veel high poly modellen :)

edit: 0w en het is 100% gratis dus voor de hollanders is het iig perfect :D
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Maverick

Oud-zijde,

ik vind het wel een supertof initiatief van je. Zomaar eff een spel gemaakt. Het zal geen spel zijn al la Red Alert oid. Maar toch mijn complimenten. Top gedaan.
*Security is having no border to far too defend, it takes an F-15K Strike Eagle*

DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

Cobra4

Oude_zijde zal (denk ik) ook de bombardementen die zijn uitgevoerd op gevechtsstellingen, schepen e.d. mee tellen.
Peloton 3 602 Sqn

DvdW

Citaat van: oud_zijde op 21/10/2003 | 12:09 uur

De game speelt zich af in Rotterdam tussen 10 en 14 mei in 1940 (van het eerste tot het laatste bombardement)


Vraagje welk eerste bombardement?(dr was toch maar 1?)

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל