DEFENSIEFORUM-LOGO ?

Gestart door -Peter-, 02/11/2003 | 14:22 uur

zzzzzmura

Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Wout


zzzzzmura

Citaat van: Venz op 14/11/2003 | 15:23 uur
Beter dan die straalkachel die jullie nu hebben  ;D

Het lijkt wel een scheerapparaat uit de jaren 50 hahaha ;)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

-Peter-

hahahahahahahaha  ;D we gaan er in ieder geval wel op vooruit ja  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Venz

Beter dan die straalkachel die jullie nu hebben  ;D

calimero

ok, duurde ff voordat ik zag dat het een gezichtje was ::), maar het is in iedergeval strak en duidelijk. Alleen mis ik het defensie logo, de streepjes zeg maar, of mag dat niet zo maar gebruikt worden?

naja, verder niks mis mee en goed gekozen. :)
Impossible only takes some minutes longer.

Wout


-Peter-

Toch nog een kleine wijziging misschien:
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

zzzzzmura

Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

-Peter-

#2
Het nieuwe defensieforum-logo is hieronder te zien. Na het maken en bespreken van meerdere verschillende logo's zijn wij tot de conclusie gekomen dat deze de beste is. Het logo zal waaschijnlijk pas bij de nieuwe layout op de website in gebruik genomen worden, maar wij willen het logo toch alvast aan u laten zien.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Vanaf 1 januari 2004 zal de vernieuwde layout van het defensieforum in gebruik worden genomen. Tevens zal dit het moment worden waarop het defenitieve logo in gebruik zal worden genomen.

Momenteel zijn wij nog hard bezig met het ontwerpen van een bijpassend logo voor het defensieforum. Bij het kiezen van een ontwerp voor het logo willen wij ook u betrekken. Mocht u nog goede ideeën hebben voor een logo, laat het dan even horen. Op die manier kunnen wij ook uw mening meenemen in het ontwerpen van het logo.

Bvd
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...