Hoe snel na solllicitatie de ARB in?

Gestart door bosbakker, 20/06/2023 | 14:59 uur

Sebas_m07

Citaat van: bosbakker op 20/06/2023 | 14:59 uur
Goedemiddag,

Ik heb begin april gesolliciteerd bij de NATRES. Enkele dagen geleden heb ik mijn psychologische keuring behaald. Ik hoop zelf dat ik in januari mijn ARB kan doen, maar ik betwijfel of dit mogelijk is omdat het allemaal niet erg opschiet. Verder was ik benieuwd wanneer de ARB wordt ingepland. Wat zijn jullie ervaringen, en waar kan ik rekening mee houden?

Ik heb zelf ook bij de NATRES gesolliciteerd, eind april mijn medische keuring gehaald. Ondertussen aan het wachten tot mijn achtergrondonderzoek is afgrond bij MIVD. Dit kan wel echt tot 2 maanden duren heb ik begrepen. Verder kreeg ik mee dat meerdere momenten voor de ARB worden aangeboden door het jaar en je kan kiezen wat past. Ook een goede tip om de discord van Defensie te joinen, daar heb je groepen waar alles over keuringen, duur etc. wordt besproken. Ook moderators die werkzaam zijn binnen Defensie en dus wat meer toe kunnen lichten.

bosbakker

#1
Goedemiddag,

Ik heb begin april gesolliciteerd bij de NATRES. Enkele dagen geleden heb ik mijn psychologische keuring behaald. Ik hoop zelf dat ik in januari mijn ARB kan doen, maar ik betwijfel of dit mogelijk is omdat het allemaal niet erg opschiet. Verder was ik benieuwd wanneer de ARB wordt ingepland. Wat zijn jullie ervaringen, en waar kan ik rekening mee houden?