Eerste patiënt voor Rotterdam al binnen

Gestart door Ton de Zwart, 08/11/2003 | 15:29 uur

oud_zijde

wel alle @#$!@*$!@$*!*$!@@!*## *!#!*@*#! **!@#$! die wordt nog met de fucking helikopter opgepikt ook!!!

als ik last van mijn kiezen heb moet ik zelf maar zien hoe ik bij de tandarts kom maar de trots van de marine pikt zijn klantjes wel ff op met de heli, als iemand nou al zijn tanden uit zijn bek had geschoten had ik het misschien wel begrepen maar dit slaat echt totaal nergens op laat ze hun kostbare brandstof bewaren voor als het erop aankomt en laat die idioten zelf naar het schip roeien, ik zal ze ook is een belletje geven als dat ding weer in Den Helder ligt kunnen ze me ff heen en weer vliegen voor een kappersafspraak ofzo.

nutteloze missie ...
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

zzzzzmura

Tja doet goed zeer zo,n kaakontsteking,auwwwww. Wel mooi dat er dan zo,n vette boot voorbij komt en je er even af helpt ;D ;D ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Ton de Zwart

DEN HAAG, zaterdag
De eerste patiënt voor het woensdag naar Liberia uitgevaren marine hospitaalschip de Hr.Ms. Rotterdam kwam uit onverwachte hoek.
Op 120 kmten zuidwesten van het Britse Lands End vroeg het Scheveningse vissersschip de Johanna Maria om tandartshulp voor een van de opvarenden. Een helikopter hees de man van boord en bracht hem naar de Rotterdam. Daar bleek dat de visser een kaakontsteking had.
Na een korte behandeling kon de visser weer glimlachen. Hetzelfde gold voor de bemanning van de Rotterdam, die er een voorraadje verse haring aan overhield.

Bron: de Telegraaf van081103