Wat is uw favoriete vliegtuig van de Koninklijke Luchtmacht?

Gestart door Airpower, 11/02/2003 | 16:15 uur

Caspar

Destijds na de aanschaf (geloof ook nog 2e hands) bleek dat ze veelste duur waren ofzo, of dat er iets met dure onderdelen was, weet het zo effe niet meer, maar er was veel gedoe over in ieder geval.

Kleintje Pils

Mzzls Remco

Caspar

Citaat van: oud_zijde op 19/06/2003 | 14:50 uur



dat is natuurlijk ook reizen in stijl :D

Klopt, alleen een beetje te duur ingekocht ;D

oud_zijde

It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Kleintje Pils

Klopt dat het Landmacht is, was op open dag 't Harde vorig jaar en toen vroeg ik het, dacht nl eerst ook dat het toch onder Luchtmacht viel :-[

Er stonden toen 2 Sperwers, eentje open en een die ze op de lanceer installatie tilden. Jammer genoeg schoten ze hem niet de lucht in, scheen verboden te zijn met dat publiek er om heen...
Mzzls Remco

Caspar


oud_zijde

verdomd, je hebt gelijk ... zo leer je nog is wat, ik dacht dat het luchtmacht was :D
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Caspar

Citaat van: oud_zijde op 12/05/2003 | 14:32 uur

sperwer  8)

Is Landmacht ;D
(101 RPV Batterij)

oud_zijde

It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Gert

Deze is mijn favoriet :-)


Groetjes GERT

[verwijderd door de admin]

Kleintje Pils

Mzzls Remco

Wout


StrikeFalcon

Mag het ook van de Marine zijn, ??? want ik vind de nieuwe helicopter (NH-90) erg mooi. En ook vind ik de F-16 mooi.

Kleintje Pils

Vorig jaar tijdens de Open dagen ging het ook een keer fout, moest er een vliegtuig (geen idee meer wat het was) landen en het publiek liep gewoon nog vrolijk in dat stuk voor de baan.
Mzzls Remco

Airpower

Leuk verhaal Jørgen ;D

Ik ken de situatie daar. Ik heb een foto van een landende F-16 gezien met die situatie met stoplichten, alleen ik kan hem niet meer vinden :(  
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com