Nieuwe opzet galerij

Gestart door Ton de Zwart, 19/12/2003 | 00:32 uur

-Peter-

Bij deze kan ik mededelen dat ik het probleem van de slechte kwaliteit van de thumbnail heb gelokaliseerd, en heb kunnen oplossen. De thumbnails zijn allemaal opnieuw aangemaakt, en nou een stuk beter van kwaliteit  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

-Peter-

Beste Ton,

Het feit dat de galerij (nog) niet optimaal is ben ik helemaal met je eens, hier zijn wij nog mee bezig om dit op te lossen. Wel staan alle afbeeldingen nog op de harde schijf hier, dus er zullen geen afbeeldingen verloren gaan.

M.v.g
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Ton de Zwart

Het vernieuwde forum is wel aardig, maar niet echt veel beter dan de vorige.  Het zijn geen in het oog springende verbeteringen, hoewel het er ook niet slechter op geworden is.  Eén ding echter is wel duidelijk slechter geworden, veel slechter zelfs, en dat is de galerij.  Onoverzichtelijk, thumbnails zijn klein en slecht van kwaliteit, en er zijn een hoop foto's uit de oude lay out gewoon verdwenen even als de commentaren.   Helaas, voor de galerij van mij geen voldoende.....