Wat nu?

Gestart door Jeffrey, 11/02/2004 | 18:33 uur

sgt Rob

R = romeo = ploegbaas

boel meeleesburgers

pewe64

PC is pelotons cdt, is tevens tankcdt van de R-tank

Leopaard

Citaat van: pewe64 op 09/09/2009 | 21:30 uur
Mijn pc was een kerel waar achter ik me kon uitkleden zonder mijn armen te zien zwaaien, dus 1,89 zal ook nog wel lukken.

Citaat van: Leopaard op 09/09/2009 | 09:15 uur
bedankt voor je reactie, maar hier ben ik nog altijd niet mee geholpen

1.80 en 1.89m is nogal een verschil

oke, was hij een tankcommandant? want voor die functie geld een maximum lengte van 1.90m
13-12-2005: solicitatie gesprek
01-02-2006: Kennismakingsdag KMS
23-03-2006: Keuring  VFB&PO    
09-05-2006: Bezoek OTCMan      
24-05-2006: Bezoek 11tkbat     
12-06-2006: Bezoek AAC
10-08-2006: Keuring GO
06-11-2006: Opkomst!
30nat

pewe64

Mijn pc was een kerel waar achter ik me kon uitkleden zonder mijn armen te zien zwaaien, dus 1,89 zal ook nog wel lukken.

Citaat van: Leopaard op 09/09/2009 | 09:15 uur
bedankt voor je reactie, maar hier ben ik nog altijd niet mee geholpen

1.80 en 1.89m is nogal een verschil

Leopaard

bedankt voor je reactie, maar hier ben ik nog altijd niet mee geholpen

1.80 en 1.89m is nogal een verschil
13-12-2005: solicitatie gesprek
01-02-2006: Kennismakingsdag KMS
23-03-2006: Keuring  VFB&PO    
09-05-2006: Bezoek OTCMan      
24-05-2006: Bezoek 11tkbat     
12-06-2006: Bezoek AAC
10-08-2006: Keuring GO
06-11-2006: Opkomst!
30nat

pewe64

Met mijn 1,80m ging het altijd goed

Leopaard

ff schop omhoog.

Ik ben ongeveer 1.89m.

Ik wil misschien schutter/lader worden na mijn opleiding. Is dit met mijn lengte aan te raden ?
13-12-2005: solicitatie gesprek
01-02-2006: Kennismakingsdag KMS
23-03-2006: Keuring  VFB&PO    
09-05-2006: Bezoek OTCMan      
24-05-2006: Bezoek 11tkbat     
12-06-2006: Bezoek AAC
10-08-2006: Keuring GO
06-11-2006: Opkomst!
30nat

Kaasboer

Ik wou eerst na me examen geljk hoppa! naar de marine.
Maarja ze hebben al genoeg mensen voor Operationeel  :'(
Toen heb na lang nadenken toch besloten V&V te doen. Ok ik moet wel een jaartje wachtten voordat ik aan de slag kan, maar dan ben ik er klaar voor. Er zijn dan weer facatures, en ik meen gehoord te hebben dat ze iemand die V&V heeft gedaan sneller word aangenomen. Ik heb dan al een goede contitie, wat weer voordeel heeft bij keuring en opleiding. En naast de marine vind ik Landmacht en Luchmacht ook wel leuk. Er zitten zoveel mogelijkheden in!
Dus voor mij is het gewoo verstandig dat ik V&V doe.
Leer ik gelijk even wat basistechnieken, wat mij weer wat gebrul bespaard van een zekere drill sergant  ;D

Daarnaast vind het cool dat je stage loopt, zodat je echt weet of je wel die functie wil uitoefenen of uberhaupt militair zijn. Want het is niet een 9 tot 5 kantoor baan. Dan ben ik straks na mijn opleiding V&V 18, met een goede conditie, VMBO kader op zak +MBO en (certificaat landmacht?) En weet ik wat ik wil.

HERTOG jan

volgens mij wel.bel anders gewoon de banenwinkel.
but the bard song will remain!!!!!!!

Jeffrey

Dus stel dat ik ipv schutter bestuurder wordt,dan kan dat gewooon op je 17de?

HERTOG jan

je kan wel je militair rijbewijs halen op je 17e.
alleen kun je hem pas op je 18e laten overlaten schrijven naar je burgah rijbewijs.
but the bard song will remain!!!!!!!

Jeffrey

En leeftijd is zeker 18 jaar?
Als ik m'n diploma heb ben ik amper 17 jaar

HERTOG jan

t,is gewoon een manschappen functie,dus wat scholing betreft het zelfde als alle andere manschappen functies.
but the bard song will remain!!!!!!!

Jeffrey

Is bestuurder ok VMBO Basis niveau?

Piedt

Citaat van: Jeffrey op 15/02/2004 | 13:51 uur
Is het niet handig om toekomst plannen te hebben dan?
Zonder doel kom je nergens altans dat vind ik.

Wil in die 2.5 jaar wat ervaring op doen en dan naar de KMS

als jij klaar bent met je eerste contract ben je hoogstens 20, als je klaar bent met de kms 21 en dan moet je met je minimale ervaring leiding gaan geven aan mensen die tussen de 20 en 28 zijn en die al jaren ervaring hebben. dus je kan beter eerst gewoon in de burger mbo gaan doen ofzo, daarna pas in dienst en dan een 2 contracten manschap zijn en pas als je wat ouder bent (23, 24) naar de kms gaan.