Nieuw-DE MAN VAN CHELLIEBELLIE

Gestart door martijnmeijer, 18/02/2004 | 17:03 uur

Dolfijntje

Hey Martijn  daar in Irak. Zo je zit toch best ver weg maar ook weer dicht bij, ik wou dat ze eerder internet hadden . Had me veel postzegels uitgespaart  ;D
ik moest je de groetjes doen van Frits. En we zien elkaar wel snel. En ook de Groetjes van mij en van Mitchel.
Doeiiiiii pas goed op je zelf. ;)

marn-vrouwtje

Hee Mart, ik heb ook veel over je gehoord. Hier de vriendin van "marnG"   :) Suc6 nog even de laaste paar weekjes! Nog even en dan is het zover! Enne geef die lieverd van me maar een dikke knuffel!!!!  ;D Hehe grapje! Groetjes Wendy

Marvin

leuk om ook eens iets van de 'betere helft' te horen. sterkte en succes die laatste weken ! :)

marvin.
confused...? so am i....

Jojo

idd leuk ook eens "de man" achter de verhalen te lezen!! ;D

Welkom,

Jojanneke 8)
"The man who makes no mistakes does not usually make anything"

oud_zijde

man je bent al bijna een bekende nederlander zoveel hebben we al over je gehoord :D

maja alleen de laatste loodjes nog hé de Rotterdam is ook alweer onderweg naar huis :)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Chelliebellie

He moppie, wat leuk lieverd dat je je ook hebt aangemeld. Heren ff opletten he, hij is er nu dus alleen maar goeds over mij vertellen he  ;D..Nee, het gaat allemaal lekker hier hoor.
Gezellig schat, ben trots op je en we hoeven nog maar 5 weekjes kanjer. Dan kom ik je weer ophalen met de kids..

dikke kus Mar en ik hou ook heel veel van jou lieverd..
4ever1 he...

:-* :-* :-*
knuf Chell

mokkeltje

Hoi Mar.
Wat ben je toch een schat van een vent. Chell boft maar met jou.
En wij zorgen wel voor Chell hoor.
Groetjes van Carola. (ook een mariniersvrouwtje)

zzzzzmura

doe ze de groeten in de zandbak ;)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

-Jeroen-

Hoi martijn van harte welkom op het defesieforum

Jeroen :D
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

kleine ellen

Wat gaaf man... leuk dat je hier ook ff komt kijken.. sterkte daaro (aan alle mannen en vrouwen die daar zijn..)  :D
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

martijnmeijer

Hallo dan allemaal,

Ik ben dus nieuw hier,helemaal vanuit Irak.Ik ben dus de man van Chelliebellie,ja mijn kanjer....dus moppie!!
Maar dat weet je al he,nog eventjes he,5 weken en dan weer lekker samen,onze dingen doen die we zo fijn vinden.
Nou mensen ,leuke site,ik zal er niet zo veel op kunnen komen ivm werkzaamheden hier te Al Khidr,Irak
Voor jou liefie..IK HOU VAN JOU..heel veel liefs van je man
je Mar 4ever