Hier weer een nieuw lid!

Gestart door Helen18, 01/05/2004 | 16:45 uur

Big IE

Hoi Helen,

Ten eerste welkom hier op het forum en ten tweede succes straks bij je examen! Heb jij eigenlijk al geïnformeerd of er vacatures zijn bij de KLu? Wil de voorpret niet bederven maar ik dacht dat er geen vacatures meer waren voor functies op personeelsgebied.

Zelf werk ik sinds gisteren exact 24 jaar bij de KLu als burger bij personeelszaken. Ken dus een hoop personeelsmensen van de KLu. Wil jou wel een goeie tip geven: wees je er te allen tijde van bewust dat het personeel er niet voor jou is maar dat jij er bent voor het personeel. Ik constateer wel eens dat luchtmachters met rvagen 'lastig' gevonden worden en dat personeelsmensen zich 'ingraven' als een personeelslid kritiek of lastige vragen heeft.

Ik hoop dat er een baan voor jou is en dat je een mooie carrière tegemoet gaat.

-Peter-

Welkom op het forum namens het hele defensieforum-team!  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Robert

Welkom.
Ik zit ook in 5 havo, en wil ook naar het kma.

(alleen dan voor vlieger ;D)

Veel plezier op het forum ;)
Pain is temporary, glory lasts forever!

Helen18

Hai allemaal, ik wilde me even in het kort voorstellen...
Ik ben Helen Jacobs en ik ben 18 jaar oud. Ik woon in maastricht en zit momenteel op 5 Havo...dus over enkele weekjes Examen... ::)
Ik wil heel graag naar de KMA, de basisopleiding doen en erna een vaktechnische opleiding Personeelszaken doen binnen de Luchtmacht.
Misschien heeft iemand ervaring hiermee of kan me tips geven, want ik heb nog niet veel voorlichting gehad, omdat ik aan het wachten ben op een bericht voor een gesprek. Mijn hobbies zijn uitgaan, msnen, lueke dingen doen met vriendinnen en natuurlijk bij mijn vriend zijn. Hij is in opleiding bij de Marechaussee en is hopelijk in oktober klaar.
Nou...dit was mij even in het kort...
Groetjes Helen!
Helen J.