EK 2004 Voorspellen, doe mee!

Gestart door Caspar, 05/05/2004 | 23:32 uur

RAnger87

zo mensen ik heb weer tijd om volop te discussieren en voorspellingen te maken voor het EK. helaas een betje te laat voor geloof ik.  ;D

Nederland ligt eruit waarom????????????????????????

nou griekenland maak die gambavreters keihard in.

Cobra4

Ik denk dat voor sommigen de lol er een beetje vanaf is!?  ;)
Peloton 3 602 Sqn

Caspar

Ferry
Gert
Kleine Ellen
Mourning
Ranger87
Reinaert
Ruiz

Nog even voorspelling doen voor de finale morgen 8)

Cobra4

Alleen niet zo laat als ik!  ::) ;)
Peloton 3 602 Sqn

Obelix

 ;) Ik begin het spelletje nu pas een beetje door te krijgen.

Cobra4

#49
Helaas voor Nederland, maar Caspar Obelix en ik hebben de uitslag goed!         :-\ :-\ :'( :'( :'( :'( :'(
Peloton 3 602 Sqn

Obelix


Caspar

Citaat van: Cobra4 op 28/06/2004 | 19:20 uur
Vergeet niet de voorspellingen voor de halve finales in te vullen!!  8)

Mourning
Obelix
Ranger87
Reinaert

Moeten nog een voorspelling invoeren

Cobra4

Vergeet niet de voorspellingen voor de halve finales in te vullen!!  8)
Peloton 3 602 Sqn

Obelix

Die van mij zijn even niet zichtbaar, ik ga voor het grote geld na de 14 punten van vandaag.  :-*

D819

Citaat van: Cobra4 op 23/06/2004 | 22:47 uur
57ste!!!!  Hoera!!!

Als team dat van tevoren al het statement gemaakt heeft, dat we nauwelijks verstand hebben van voetbal, presteren we ver boven het gemiddelde. Voor mij is doorslaggevend, dat we toch een hechte band hebben, ondanks dat het wel eens klapt...   ;D

Ik vind het nu moeilijker worden, omdat er minder wedstrijden zijn.
Kijk vooral niet al te veel naar mijn voorspelligen, want ik moet er nog een nachtje over slapen.


Cobra4

Peloton 3 602 Sqn

Caspar

Kleine Ellen, Mourning en Ranger87 moeten nog even snel een voorspelling maken voor de volgende ronde.

D819

#41
Tja, ik begin het nu een beetje griezelig te gaan vinden.
Ik heb van het begin af aan me voorgehouden om alles te laten staan, en had Frankrijk-Kroatiƫ op 2-2.
Ik vraag het mijn schoonzoon.. Een voetbalgek..
Die dacht dat het wel 2-0 voor Frankrijk zou worden..
Ik hield het toch maar een beetje in het midden, en veranderde het zo, dat Kroatiƫ maar 1 goal zou maken.
Nu kan ik me wel voor mijn kop slaan...

Niet nadenken..
Vul maar wat in, en blijf er af.

Ik zie nu trouwens ook, dat ik voor vandaag dezelfde uitslagen heb als.....   Rara  ;D


kleine ellen

#40
Bij deze meld ik dat ik 2 berichten van jeffrey en 1 van robert verwijderd heb omdat hier een onnodige discussie uit voortkwam.. Voor de honderdste keer:  mensen niet afzeiken, ieder zijn mening en respecteer deze ... ook al is deze soms misshien tegen je eigen principes, normen waarden ore whatever in...

Discusieren kan altijd.. staan wij ook gerust voor open maar niet door middel van elkaar de grond in te boren.... EINDE BERICHT..
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!