Website toont video onthoofding Amerikaan

Gestart door Jeffrey, 12/05/2004 | 10:20 uur

RAnger87

ik lees net iets over dat filmpje op deze link:

http://www.infowars.com/print/iraq/berg.htm

volgens de site is het filmpje nep. tijden kloppen niet, berg bood geen verzet en nog veel meer ik denk dat iedereen dit effe moet
doorlezen.

RAnger87

control the mob, and you control the power

Marcus aurelius

D819

Citaat van: robert op 13/05/2004 | 16:43 uur
CitaatIk zat er juist aan te denken dat er langer geconcentreerd zou worden groepen die aanslagen e.d. plegen. Dat land red zich zelf wel. De aanwezigheid van Amerika (en andere NAVO eenheden) leid juist tot frustraties.

Denk je nou werkelijk dat Irak een stabiel land is???

Wie heeft dat hier ooit beweerd?

Punt is, dat als je de vent arresteert die het volk daar onder de knoet houdt, je zo gauw nog geen democratie voor elkaar hebt.
In Nederland heeft het zeker 400 jaar geduurd,
en nu is het nog steeds om te huilen.

Als je Saddam van zijn troon trapt, moet je wel iets van tevoren verzinnen,
anders wordt het een zootje.
Met de VN had dat misschien nog gekund, ware het niet dat de VS en het VK het niet nodig vonden om zich daar wat van aan te trekken.

Ik zag net op CNN weer een stel Amerikaanse halve zolen die enthousiast stonden te juichen toen Rumsfeld in hun kampement een preek voor eigen parochie ging staan houden, dus met zo'n volk heb ik echt geen medelijden.
Gewoon die Yankees in hun eigen vet gaar laten smoren!

Eerst de Nederlanders terugtrekken, dan een
hek eromheen en laat ze het daar maar uitzoeken.
Dat doen de Israeli's ook..  ;D

oud_zijde

ik ben dan ook niet degene die het in eerste instantie probeerde te versimpelen ;)

als je daar nu weggaat dan komen al die importterroristen uit syrie en iran en wat dan ook aan de macht en branden ze heel dat land af ... en dan geven ze ons er nog de schuld van ook, want wij zijn immers weggegaan
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Robert

eeeeuuhmmm weet ik niet.

JA oke dit voorbeeld klopt wel, maar in een groot land als irak spelen natuurlijk veel meer factoren een rol van belang
Pain is temporary, glory lasts forever!

oud_zijde

Citaat van: Neptune op 13/05/2004 | 16:31 uur

Ik zat er juist aan te denken dat er langer geconcentreerd zou worden groepen die aanslagen e.d. plegen. Dat land red zich zelf wel. De aanwezigheid van Amerika (en andere NAVO eenheden) leid juist tot frustraties.

Je moet je voorstellen dat een politie man je juist binnen komt stormen en je een tik op je neus geeft omdat je wat dik fout hebt gedaan tegen een medebewoner. Nah...je lesje geleerd toch?
Hoe zou je je dan voelen als die politieman in je huis blijft...dagen of weken lang? Je wilt rust...

Mja als je dan weer wat fouts doet, dan lijkt mij het oke als die gast ff terug komt om je op z'n zachts gezegt de les te lezen.

::)
mja...vergezocht misschien? :P
iets ander voorbeeld

stel je zit thuis met vrouw en kinderen, vervolgens komt er een inbreker die begint je te slaan, je vrouw te verkrachten en de buurman zijn bloemetjes te vertrappelen, vervolgens bind hij de hele familie vast en begint hij alles op te maken.
Je zoontje maakt zich los en rent naar de politie, politie komt binnen, slaat de inbreker in elkaar (geeft jouw per abuis ook wat klappen) en loopt weer weg zonder jouw los te maken en zonder de inbreker mee te nemen.

wat gebeurt er dan denk je?
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Robert

CitaatIk zat er juist aan te denken dat er langer geconcentreerd zou worden groepen die aanslagen e.d. plegen. Dat land red zich zelf wel. De aanwezigheid van Amerika (en andere NAVO eenheden) leid juist tot frustraties.

Denk je nou werkelijk dat Irak een stabiel land is???
Pain is temporary, glory lasts forever!

Ears

Citaat van: oud_zijde op 13/05/2004 | 15:54 uur
ja net als de Nazi's tijdens de tweede wereldoorlog.

heeft ze echt enorm veel goodwill opgelevert in de bezette landen

Ik zat er juist aan te denken dat er langer geconcentreerd zou worden groepen die aanslagen e.d. plegen. Dat land red zich zelf wel. De aanwezigheid van Amerika (en andere NAVO eenheden) leid juist tot frustraties.

Je moet je voorstellen dat een politie man je juist binnen komt stormen en je een tik op je neus geeft omdat je wat dik fout hebt gedaan tegen een medebewoner. Nah...je lesje geleerd toch?
Hoe zou je je dan voelen als die politieman in je huis blijft...dagen of weken lang? Je wilt rust...

Mja als je dan weer wat fouts doet, dan lijkt mij het oke als die gast ff terug komt om je op z'n zachts gezegt de les te lezen.

::)
mja...vergezocht misschien? :P


Mirror mirror on the wall. Who is the best of them all?
Dutch viper drivers, there is no doubt!
Thank you mirror. Roger out!

oud_zijde

Citaat van: robert op 13/05/2004 | 16:13 uur
Je hebt aan de ene kant wel gelijk, maar als je dat filmpje net hebt gekenken denk je even anders over dat soort mensen. Ik vind wel dat wanner het echt bewezen is dat iemand in dat soort daden heeft gedaan, dat het niet mere uitmaakt wat er met dat persoon gebeurd, (is het eigenlijk wel een persoon,

verbetering. Het zou mij dan niet uitmaken wat er met "het" gebeurd)
nee ik heb dat filmpje niet gekeken en ik heb geen bloederige plaatjes nodig om mijn mening te vormen die heb ik wel genoeg gezien.

en je kent dat beeld van vrouwe justitia oid?
die is blind, als een Irakees een gevangene onthoofd is dat een oorlogsmisdadiger maar als een Amerikaan een gevangene martelt is hij dat ook.

Als je auto gestolen wordt is het dan ok als je een willekeurige fiets steelt onder het mom van 'ja maar mijn auto is gejat das veel erger!'
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

oud_zijde

Citaat van: Soldier 4 Him (Dennis) op 13/05/2004 | 15:57 uur
Daar gaat het om!?!? Om "goodwill"?

uiteindelijk wel ja

het doel van de missie is een veilig en stabiel Irak achterlaten ... zonder de steun van de bevolking lukt je dat niet.
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Robert

CitaatIk hb dat filmpje net even bekeken, en ik moet jeffrey helemaal gelijk geven.
Een normaal mens is nog niet eens in staat om zo iets te doen. Ik zou zeggen, jongens maak je niet zo druk om die gevangenis, maar richt je op de belangrijkere dingen. Als die gevangen in die beruchte gevangenis van dat soort figuren op dat filmpje zijn, mogen ze van mij als een hong worden aangelijnt.

Citaatnee dat is bullshit!

je mag gevangenen nooit mishandelen, nooit!
Al vreten die figuren morgen live op tv een Amerikaan op met knoflooksaus en pitabroodjes, dan is het nog steeds niet ok.


Je hebt aan de ene kant wel gelijk, maar als je dat filmpje net hebt gekenken denk je even anders over dat soort mensen. Ik vind wel dat wanner het echt bewezen is dat iemand in dat soort daden heeft gedaan, dat het niet mere uitmaakt wat er met dat persoon gebeurd, (is het eigenlijk wel een persoon,

verbetering. Het zou mij dan niet uitmaken wat er met "het" gebeurd)
Pain is temporary, glory lasts forever!

DvdW

The beauty of grace is that it makes life not fair...

ת'תקווה בלב נועל, עם חזק לא נתקפל
כי לא נולד הבן זונה שיעצור את ישראל

oud_zijde

ja net als de Nazi's tijdens de tweede wereldoorlog.

heeft ze echt enorm veel goodwill opgelevert in de bezette landen
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Ears

#26
Eerlijk gezegd vind ik NAVO soms een beetje zwakjes. (no offence tegen de jongens van defensie enzo hoor)

Soms krijg je bijna het idee dat ze zeggen 'We gaan een oorlog aan...maar willen niemand neer schieten'.

Misschien mij agressieve aard wat dat betreft (niet dat ik zo'n vechtjas ben ofzo...) maar ik zou als generaal/president van die terroristische kutstreken niet op me laten zitten.
Meteen op de volaan op de knieen brengen, en zo houden. Iedere kick die ze geven afstraffen.

Daarom had ik ook totaal geen problemen dat Amerika naar Irak ging. 't begin was goed naar mijn mening. 'k vind alleen de afwerking een beetje slordig.  :-\


Mirror mirror on the wall. Who is the best of them all?
Dutch viper drivers, there is no doubt!
Thank you mirror. Roger out!

oud_zijde

Citaat van: robert op 13/05/2004 | 13:45 uur
Ik hb dat filmpje net even bekeken, en ik moet jeffrey helemaal gelijk geven.
Een normaal mens is nog niet eens in staat om zo iets te doen. Ik zou zeggen, jongens maak je niet zo druk om die gevangenis, maar richt je op de belangrijkere dingen. Als die gevangen in die beruchte gevangenis van dat soort figuren op dat filmpje zijn, mogen ze van mij als een hong worden aangelijnt.
nee dat is bullshit!

je mag gevangenen nooit mishandelen, nooit!
Al vreten die figuren morgen live op tv een Amerikaan op met knoflooksaus en pitabroodjes, dan is het nog steeds niet ok.

Als iemand jouw auto jat dan is het ook niet ok om zomaar een willekeurig iemand anders zijn brommer te jatten simpelweg omdat die goedkoper is dan jouw auto
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.