Bush misleidde de wereld

Gestart door D819, 17/06/2004 | 22:10 uur

Jeffrey

#22
Nee,precies,er wordt iemand door Terroristen onthoofd op het filmpje,dat klop niet  ;D

En ik denk dat die gasten (nurden) van de inlichtingendienst in een paar uurtjes een mooi filmpje in elkaar knutsen hoor.

Je zegt ook dat die zich tijdens z'n onthoofding helemaal niet verweerde,dit verbaasd me overigens niks doordat hij was vastgebonden en door 5 man tegen de grond werd gedrukt en gelijk z'n keel verd doorgesneden,nou probeer jij maar te schreeuwen als je keel is doorgesneden,maar misschien heeft hier iemand de behoefte om het filmpje nog eens te bekijken,dan kan je je er helemaal in gaan verdiepen,ik zie het gewoon als een koelbloedige slachting en het laat de ware aard van een terrorist zien!

voorwaarts

De eerste indruk die ik van deze analyses kreeg was ook: dat is een truck van de moslims om Amerikanen er voor te willen laten opdraaien. Het lijkt te veel op een smakeloos walgelijk verkleedpartijtje.

Toen ik even verder las begon ik ook te denken dat het met opzet zo klungelig is gemaakt, zelfs in films kwam je nog wel eens een middeleeuws shot tegen met een horloge. Moslims hebben naar mijn idee een hogere dunk van de amerikaanse filmkunsten als deze heren hier laten zien. Als de moordenaars de VS er voor wil laten opdraaien dan hadden ze het er wel iets beter uit laten zien. Het lag er te dik bovenop. Eerlijk gezegd kan me indenken dat een haastig inelkaar geflanste cover-up of media afleiding van een één of andere inlichtingendienst ook zo uit zou kunnen zien.

Het hele verhaal zullen wij nooit te horen krijgen. Je hoort er nu al niets meer van. Dit is ook weer vreemd want in Pakistan is er ook een keer een reporter vermoord en de daders hebben ze net zo lang achterna gezeten tot ze gevonden werden.

Ik ga niemand te beschuldigen, daar is het te ziek voor. Misschien ben ik wel paranoia, maar er klopt echt iets niet aan dat filmpje.



Jeffrey

Citaat van: Reinaert op 18/06/2004 | 17:50 uur
Citaat van: Jeffrey op 18/06/2004 | 17:07 uur
dan is het toch onlogisch dat Amerika met al zijn geld en resources de wallmart stoellen laat staan.

Eigenlijk wel grappig dat sommige mensen op dit forum hier niet over hebben nagedacht  ;D

Tja, dat is vergevorderde psychologie...

Amerikanen die zich verkleden als moslims, die niet eens moeite doen om het al te veel te verbergen...
De Boston Tea Party was ook het begin van de onafhankelijkheids oorlog tegen de Britten. Toen verkleedden de Yankees zich ook als Indianen.
Het is dus een oude traditie.

Ze speculeren er gewoon op, dat er mensen zijn die zeggen...
"Die Amerikanen zullen toch wel niet zo dom zijn dat...."

Natuurlijk....   ;D


Ja,en zo kan je elk verhaal naar je eigen zinnen zetten Reineart,is een heel handig trukje van je  ;D

Stel dat deze onthoofding is uitgeoefend door AMerikaanse millitairen,volgen ze dat dan weer zo van hoger bevel op en zitten er werkelijk zulke Amerikanen in het leger dat ze een eigen landgenoot zonder moeite onthoofden?

Ik ben er van overtuigd dat het gewoon Terroristen of vrijheidsstrijders zijn die deze slachting hebben uitgevoerd!

Het oranje gevangenis-pak wat die aanhad,lopen de gevangenen in die gevangenissen daar ook niet in?
Dit is denk ik allemaal bewust gedaan...



D819

Citaat van: Jeffrey op 18/06/2004 | 17:22 uur
En bewijs dat Bush uit is op olie in de Golf  >:(

Ach, je kan er wel zo schertsend over doen, maar het gaat gewoon om de olie. En om de mogelijkheid om de aanvoerlijnen onder controle te houden. Het is in wezen niet veel anders als wat wij vroeger deden.
Kaapstad is gesticht door de Nederlanders, met geen ander doel dan voedsel en water voor de passerende schepen te produceren.

Van een fort met een paar volkstuintjes groeide het uit tot wat het nu is...
Eigenlijk zouden de Zuid Afrikanen ons wel eens kunnen belonen voor onze jarenlange steun in de strijd tegen Apartheid, en ons een marinehaven met faciliteiten ter beschikking stellen...  ;D :P


D819

Citaat van: Jeffrey op 18/06/2004 | 17:07 uur
dan is het toch onlogisch dat Amerika met al zijn geld en resources de wallmart stoellen laat staan.

Eigenlijk wel grappig dat sommige mensen op dit forum hier niet over hebben nagedacht  ;D

Tja, dat is vergevorderde psychologie...

Amerikanen die zich verkleden als moslims, die niet eens moeite doen om het al te veel te verbergen...
De Boston Tea Party was ook het begin van de onafhankelijkheids oorlog tegen de Britten. Toen verkleedden de Yankees zich ook als Indianen.
Het is dus een oude traditie.

Ze speculeren er gewoon op, dat er mensen zijn die zeggen...
"Die Amerikanen zullen toch wel niet zo dom zijn dat...."

Natuurlijk....   ;D

Jeffrey

#17
En bewijs dat Bush uit is op olie in de Golf  >:(

Jeffrey

#16
Eindelijk hebben ze het doorslaggevende bewijs geleverd dat Irak zonder enige reden is aangevallen!!!!!!! >:(

Jeffrey

dan is het toch onlogisch dat Amerika met al zijn geld en resources de wallmart stoellen laat staan.

Eigenlijk wel grappig dat sommige mensen op dit forum hier niet over hebben nagedacht  ;D

oud_zijde

Citaat van: Reinaert op 18/06/2004 | 15:52 uur
Ok ben nu even de advokaat van de duivel....

Edelachtrare Rechter, het valt wel op, dat als het terroristen zijn, ze niet EVEN de klassieke truuk hebben toegepast om de authenticiteit van de beelden te bewijzen...

Gewoon met een bekende krant van die dag in beeld komen.
De toneelvereniging bij ons op het dorp die is in staat om hetzelfde kunstje nog veel perfecter op te voeren.
Ik heb ook met walging zitten kijken en luisteren, maar er is heel wat aan het filmpje geknutseld.
De kwaliteit is met opzet slecht. Omdat het anders te goed te zien zou zijn dat het in scene gezet is...

Zo, nu jij weer...
mjah wat maakt die krant nog uit, het staat vast dat hij iets van een week van te voren nog in leven was want hij heeft met mensen gesproken of wat dan ook (details ken ik niet uit mijn hoofd dus daar moet je me niet op aanvallen)

en oftie nu op de tiende of op de elfde is vermoord doet er dan ook niet meer toe en zoals je zegt elke 4 toneelspelers met een camera kunnen beter werk fabriceren ... dan is het toch onlogisch dat Amerika met al zijn geld en resources de wallmart stoellen laat staan.

doesn't make any sense
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Jeffrey

Zoals oud_zijde al zei,als het de Amerikanen waren,dan hadden ze wel wat meer gedaan om het te verbergen!

D819

Ok ben nu even de advokaat van de duivel....

Edelachtrare Rechter, het valt wel op, dat als het terroristen zijn, ze niet EVEN de klassieke truuk hebben toegepast om de authenticiteit van de beelden te bewijzen...
Gewoon met een bekende krant van die dag in beeld komen.

De toneelvereniging bij ons op het dorp die is in staat om hetzelfde kunstje nog veel perfecter op te voeren.
Ik heb ook met walging zitten kijken en luisteren, maar er is heel wat aan het filmpje geknutseld.
De kwaliteit is met opzet slecht. Omdat het anders te goed te zien zou zijn dat het in scene gezet is...

Zo, nu jij weer...

oud_zijde

het is allemaal even ver gezocht als het gebruikelijke 'Amerika heeft 9/11' gedaan & 'de AIVD heeft pim Fortuyn vermoord'

ik bedoel .. de muren hebben dezelfde kleur???

alle muren in Irak hebben die kleur!

hij heeft contacten met micheal moore???

de man is zo mediageil dat hij ongetwijfeld elke ook maar ietwat linkse Amerikaan in dat hele land in zijn ICQ vip list heeft staan

schoentjes?
stoeltjes?
engels op de achtergrond?

denk je nu echt dat de Amerikanen achterlijk zijn ofzo???
ALS zij erachter gezeten zouden hebben dan zullen ze damned sure maken dat er nix naar de troepenmacht herleid kan worden.

sterker nog waarschijnlijk gooien ze zijn lijk gewoon in 1 of buitenlandse sector in de berm van de weg hoogstpersoonlijk gesigneerd door monneer bin laden

en al zou die al dood zijn geweest zegt dat nog nix, zal niet de eerste buitenlander die in een hinderlaag loopt daar ... die figuren kunnen evengoed besloten hebben he lijk mee te brengen en er een filmpje van kunnen maken.
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

voorwaarts

#10
Ik beschuldig niemand, het zijn geen bewezen feiten en dit is geen rechtzaak. Er kloppen een aantal zaken niet. Lees die link nu maar eens, alle vragen die jij stelt worden daar ook besproken en ontkracht. Zowel voor als tegen een conspiracy theorie. Ik heb weinig zin om alles op te zoeken en vertalen, dat kan je zelf ook.

Het gaat er gewoon om dat dit zaakje stinkt net als zoveel van het politieke VS gekonkel.

Wat op dit forum (en vele andere sites) al vanaf het begin van de bezetting wordt geroepen wordt steeds meer door politici bevestigd. Het is een beerput die z'n weerga niet kent.

Jeffrey

-Timing van de moord, komt te perfect uit voor US: het haalt n.l. media aandacht van Abu Gharib schandaal

Omdat het ook na aanleiding van Abu Gharib is gedaan.
En ik denk dat ook heel veel mensen nu JUIST vinden dat Bush hhet niet goed doet in Irak.

-Volkomen onbekende groep die de daad opeist en daarna ook niets meer van zich laat horen

Dat zegt niks.

-Nick zit op type US Wallmarkt-stoel die ook in Abu Gharib gevangenis aanwezig is. Nog sterker, de muren hebben zelfs dezelfde kleur.

Nu beschuldig je de VS dus van de moord,je wilt zeggen dat de Terroristen die hem hebben onthoofd Amerikanen zijn.


-Engelse stemmen in achtergrond van film

Oja?


-Nick was al enige tijd dood, een slagaderlijke bloeding spuit de hele kamer door, op de video die de suggestie wil wekken dat Nick nog leefde op het moment van de 'trage' onthoofding was dit duidelijk niet het geval.

Yep,maar als je iemand z'n kil doorsnijd,moet je dan gelijk al dood zijn?


-Nick wist teveel, was linkse activist, al eens opgepakt door US in Iraq en had contact Michael Moore gehad (incl stukje op ongebruiktetape voor de nieuwste film)


Hij wist teveel,wat wist die zoal,wat valt er te weten?


- Moslim extremist draagt witte gympies?????

Dus,gympies zijn niet echt duur weet je,de meeste mensen daar lopen of op slippers of op gympies.


- Authopsie rapport niet vrijgegeven.

Misschien uit respect voor de familie?










voorwaarts

#8
Geen beschuldiging, een opsomming van dubieuze voorvallen en het niet klakkeloos aanvaarden van CNN propaganda. Er is wel meer dubieus is in de VS politiek. Waar rook is is vuur!!!

Misschien heeft het iets met geschaadt vertrouwen te maken......kan dat ook?

Lees de links maar eens, de film wordt bijna beeld voor beeld uitgeplozen of dacht je dat ik dat ik de brains/geduld/tijd heb die analyses van mijn eerdere post zelf heb uitgevoerd.
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread50025/pg1