PC7 oefent demo

Gestart door Airpower, 24/02/2003 | 16:11 uur

Birdman

alleen bij de eerst demovlucht op dindsdag zat er een tweede persoon (vlieger) in. En bij de laatste vlucht trouwens ook weer, de andere 3 vluchten zat alleen de nieuwe demo vlieger achter the controlls. Ik heb er bijzonder goeie foto's van gemaakt! Op één foto zie je dat er een vlam uit één van de smoke winders een vlam komt, toen die net aanging.

greets,
René "Birdman" Vink
Phantoms Phorever!

Airpower

Ja een dubbelzitter, ik weet niet hoeveel vliegers erin zaten. Misschien ging Tomba nog een keer mee, of de coach of alleen de demo vlieger (Christian van Gestel  322 SQN).
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Kleintje Pils

Eeeh met een dubbelzitter? De vlieger van vorig jaar vloog zeker mee?
Mzzls Remco

Airpower

#5
Ik heb René gesproken, het was de J-068BM die de demo deed.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

-Jeroen-

ik kom binnenkort toch ff op woensdrecht zal dan hier en daar ff wat navraag doen 8) 8)
The civil war had ended, But  one man's battle with himself was just beginning

Airpower

#3
Citaat van: De modelbouwer op 24/02/2003 | 19:46 uurHee Koen vliegt de kist met de nieuwe kleuren? Dan moet je zekers foto's maken of heb jij al foto's er van gezien?

Mzzl Remco

Hey Remco

Ik denk niet dat de nieuwe demo kist zal vliegen. Die moet namelijk nog gepresenteerd worden (misschien zelfs nog wel gespoten). Ook heb ik nog geen tekening er van gezien, wat ik wel hoorde dat de hele neus en tot aan het einde van de cockpit helemaal zwart wordt, en verder zal er iets met cirkels komen.  Dit heb ik slechts "gehoord".

Ik kan er niet heen, ik heb pas volgende week vakantie. Ik neem aan dat René wel gaat. We horen het dus wel van hem :D

Greetzz

Koen

Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Kleintje Pils

Hee Koen vliegt de kist met de nieuwe kleuren? Dan moet je zekers foto's maken of heb jij al foto's er van gezien?

Mzzl Remco
Mzzls Remco

Airpower

#1
PC7 oefent demo



Een PC-7 lesvliegtuig van de Vliegbasis Woensdrecht oefent dagelijks een demonstratievlucht tussen 10 en 14 maart boven de Vliegbasis Gilze-Rijen. De tijden zijn van 10.00 uur tot 10.15 uur en van 14.00 uur tot 14.15 uur.


Vliegbasis Twenthe:
Morgen oefent de Demo F-16 boven vliegbasis Twenthe (hier heb ik geen tijden van, ik weet ook niet welke kist het is) Ook is er weer avondvliegen.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com