PC7 oefent demo

Gestart door Airpower, 24/02/2003 | 16:11 uur

Kleintje Pils

Nou jongens, wie de eerste foto heeft dan maar he...
Mzzls Remco

Airpower

Aha thnx voor de info...dus hij heeft dit jaar wel demokleuren ;D
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Venz

Afgelopen Woensdag vloog de PC-7 in demokleuren rondjes op vliegbasis Eindhoven. Op het richtingsroer is een Nederlandse vlag geschilderd en verder loopt er ook nog een zwarte band over de rug van het vliegtuig. Ik heb het helaas niet van dichtbij kunnen bekijken en helaas, ik had ook geen camera bij me.


Airpower

#20
Citaat van: Birdman op 12/03/2003 | 17:28 uurhuh?!  :-\ ik heb precies zo'n foto, net zo genomen, net zo vaag licht ingescand.

;D Ik heb 3 pics van jou van de PC-7. 1 van een overshoot met 1 vlieger en 1x overshoot met 2 personen.(backseater zwaait). En 1x static.

Citaat. naajaa, ik denk dat het niets uitmaakt, als je de bron er maar bij vermeld (BuVo vlb. Twente). Ik ken die stagaire wel die dat kaartje heeft ingetekend, en het verhaal heeft getekend.

Ok plaats ik die tekening er ook bij  ;D met als fotobron: BuVo vlb. Twente.

Greetzz

Koen
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Birdman

huh?!  :-\ ik heb precies zo'n foto, net zo genomen, net zo vaag licht ingescand. naajaa, ik denk dat het niets uitmaakt, als je de bron er maar bij vermeld (BuVo vlb. Twente). Ik ken die stagaire wel die dat kaartje heeft ingetekend, en het verhaal heeft getekend.

greets,
René "Birdman" Vink
Phantoms Phorever!

Airpower

Citaat van: Birdman op 11/03/2003 | 15:03 uur
jah sorry hoor, lag mede aan het weer. Zou je voortaan, als je weer één van mijn foto's hier of ergens anders plaatst, mijn naam willen vermelden? Zo staat er geen copyright meer op, en kan die toch door derden worden afgejat  :( . Je mag dat kaartje vh opendagen terrein trouwens wel plaatsen bij je opendagen 2003 pagina, voor velen verduidelijkt dit misschien een hoop.

greets,
René "Birdman" Vink

Die foto is van mij, heb ik gemaakt :P

Maar dat kaartje heb jij toch uit een luchtvaartblad. Dus dat kan ik ook niet zo maar plaatsen.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Birdman

jah sorry hoor, lag mede aan het weer. Zou je voortaan, als je weer één van mijn foto's hier of ergens anders plaatst, mijn naam willen vermelden? Zo staat er geen copyright meer op, en kan die toch door derden worden afgejat  :( . Je mag dat kaartje vh opendagen terrein trouwens wel plaatsen bij je opendagen 2003 pagina, voor velen verduidelijkt dit misschien een hoop.

greets,
René "Birdman" Vink
Phantoms Phorever!

Airpower

#16
Klopt de PC-7 heeft geen demokleuren. Hij heeft alleen op de 2 smokepods PC-7 SOLO DISPLAY staan. Zo was het vorig jaar en het jaar ervoor dus ik neem aan dit jaar ook :)

Beetje moeilijk te zien op deze foto.

Foto: © Luchtmacht.net
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Kleintje Pils

Eeh de demo PC-7 meet zich geen apart schema aan hoor.
Vanochtend trouwens kwam ie een paar g-bochten trekken boven Soesterberg, had ie een gebied met doorsnee van 7 km voor. Pfff wat een bochten was ie aan het maken zeg, wel mooi geluidje!
Mzzls Remco

Venz

PC-7 vliegt nog in de normale kleuren z'n oefenrondjes op Gilze-Rijen. Ik zie 'm nl. nu net voor mijn raam voorbij komen  ;D


Birdman

nou, deze keer waren het afdrukken, geen dia's. Daarom dus, was het zo duur.
In de krant staat trouwens dat de F-16 Demo morgen en overmorgen weer op TW komt. Morgen rond 16:00 uur, en overmorgen rond 10:00 uur en 14:00 uur. Hopelijk is het een andere kist, en hopelijk ben ik dan weer wat beter.

greets,
René "Birdman" Vink
Phantoms Phorever!

Airpower

Krijg je als je een keer dia's weg brengt, je houd geen euro meer over ::)  ;)

Ik heb ook betaald en heel veel mooi weer besteld ;D Ik hoop dat er veel kisten komen met speciale kleurenschema's.
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Birdman

nou, ik heb geboekt, maar deze maand heb ik geen geld meer. Ik heb gemaild of m'n plaats bezet kon worden gehouden, tot aan het eind vd maand, en dat kon. No problem, ik ga mee. Nou maar hopen op zonnig weer  8) .

Ik ben nu ziek, dus scannen gaat even niet... xal over een paar dagen maar flink wat gaan scannen.

greets,
René "Birdman" Vink
Phantoms Phorever!

Kleintje Pils

Hee birdman Cambrai al geboekt?
Mzzls Remco

-Peter-

Stuur die foto even als bijlage bij een bericht, kunnen wij er ook van genieten  ;D
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...