gezocht

Gestart door simonezoekt, 16/08/2004 | 08:13 uur

-Peter-

mensen kunnen we de onzin in het daarvoor bedoelde topic houden??

Bvd
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Sharona

zoekt simone misschien stiekempjes tog niet een 'sneeuwman' ?? ;D



hehe ;D ..

kijk door middel van foto's probeer ik haar suiselijk te maken of we al gevonden hebben waar ze naar zocht , hehe ;D

zzzzzmura

Die gaat volgende week het resultaat bekijken en gaat zich helemaal rotschrikken ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Sharona

...EN ik vraag me af, waarom simone niks meer van zich laat horen .... hehehe

;D

Sharona

Citaat van: zzzzzmura op 21/08/2004 | 13:13 uur
Das geen sexuele afwijking hoor dat komt gewoon door dat koude water ;D ;D ;D Das heel normaal ;D ;D ;D
hm, kan wel wese, jeb ik geen verstand van, hehe, maar het is wel degelijk een 'afwijking' ! [alhoewel, een 'tijdelijke'dan eh ;D] ..

zzzzzmura

Das geen sexuele afwijking hoor dat komt gewoon door dat koude water ;D ;D ;D Das heel normaal ;D ;D ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Sharona

Citaat van: zzzzzmura op 21/08/2004 | 13:10 uur
Nou ik denk dat die mannen op de foto tussen hun benen wel formaat noorse garnaal hebben ;D ;D ;D

Ha ! ik heb je wel door ;D WIE begint er nu dan over 'sexuele afwijking' eh ..? ;D ;), hehe,  ;D

Sharona

Citaat van: toonV op 21/08/2004 | 13:08 uur
Die foto is gewoon gemaakt in het subtropisch zwemparadijs bij mij om de hoek...... en de rest is gewoon gefotoshopt.

Muahhaah ! ;D

zzzzzmura

Nou ik denk dat die mannen op de foto tussen hun benen wel formaat noorse garnaal hebben ;D ;D ;D
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

toonV

Die foto is gewoon gemaakt in het subtropisch zwemparadijs bij mij om de hoek...... en de rest is gewoon gefotoshopt.
three one one, second to no one

Queen1980

Citaat van: Shªronª op 19/08/2004 | 18:14 uur
hm, ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van Kikkers met Kippenvel ;) ;D . kan je dat zo goed zien aan hun doen ..? ::) ;D hehe.

Jah dat zie je toch, ze zitten helemaal in elkaar gekropen met hun neus onder het water, dus volgens mij hebben ze het donders koud. Of hoort dat erbij en proberen ze zo min mogelijk op te vallen ?? ;D  ;)
Winners never quit, quitters never win !!

Sharona

Citaat van: Queen1980 op 19/08/2004 | 18:12 uur
Ik voel het aan me water, die linker is de kikker wie ze zoekt, wedden ;) Ennuh volgens mij hebben ze het wel koud hoor, kijk maar ze hebben kippevel  :P

Hahhahahahhahah ;D lolbroek ;D. hm, ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van Kikkers met Kippenvel ;) ;D . kan je dat zo goed zien aan hun doen ..? ::) ;D hehe.

Laten we hopen dat simone haar kikker al gevonden heeft, hehe

Queen1980

Citaat van: Shªronª op 18/08/2004 | 21:59 uur



ik help tenminste met zoeken ! ;D


Ik voel het aan me water, die linker is de kikker wie ze zoekt, wedden ;) Ennuh volgens mij hebben ze het wel koud hoor, kijk maar ze hebben kippevel  :P
Winners never quit, quitters never win !!

Sharona

Citaat van: toonV op 18/08/2004 | 23:14 uur
Weer wat geleerd na een dag hard werken...heb namelijk altijd gedacht dat kikkers groen waren.
hahahhahahahhaha ;D, dees zijn blojkbaar dus zwart eh ;D, ik denk dat de groene kikkers die je bedoelt, alleen voorkomen in de tuin van oud_zijde, hehe ;D[vraag maar naar zn kikker-squadron ;D]

Simone rond 1800h komt er ook weleens een kikker op tv als ik me niet vergis en misschien is het wel de kikker die je zoekt.....
Citaat
Maar ik snap niet helemaal WIE je daar mee bedoelt, hehe ;D

toonV

#101
Weer wat geleerd na een dag hard werken...heb namelijk altijd gedacht dat kikkers groen waren.

Simone rond 1800h komt er ook weleens een kikker op tv als ik me niet vergis en misschien is het wel de kikker die je zoekt.....
three one one, second to no one