gezocht

Gestart door simonezoekt, 16/08/2004 | 08:13 uur

RAnger87

in dat deel van het forum: dus leden cafetaria staan nog meer topicvs waar mensen zichzelf voorstellen sommige van wel een paar maanden oud. die van jouw was 3 weken ofzo oud en werd gesloten omdat er te veel onzin in voorkwam dus ik vraag me af waarom ellen alleen die van jou sloot en niet die van die maanden oude topics

(Kikker zo blijf ik ook nog on-topic)

zzzzzmura

Citaat van: Sharona op 16/08/2004 | 14:42 uur
Citaat van: RAnger87 op 16/08/2004 | 14:40 uur
ja nee oke mar d'r staan nog veel meer topics in waar mensen zichzelf voorstellen en we het ook al z'n beetj van weten dat ze leven.
Maar of ik ben dom, maar wat bedoel je hier nu pcies mee ..?

Vrouwelijke concurrentie ??? ??? ???
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Sharona

Citaat van: RAnger87 op 16/08/2004 | 14:40 uur
ja nee oke mar d'r staan nog veel meer topics in waar mensen zichzelf voorstellen en we het ook al z'n beetj van weten dat ze leven.
Maar of ik ben dom, maar wat bedoel je hier nu pcies mee ..?

RAnger87

ja nee oke mar d'r staan nog veel meer topics in waar mensen zichzelf voorstellen en we het ook al z'n beetj van weten dat ze leven. maar die worden niet gesloten ik dacht eerder dat elleen beetje jaloers aan het worden was  :P

Sharona

Citaat van: zzzzzmura op 16/08/2004 | 14:37 uur
Das niet waar het woord kikker komt nog regelmatig in het topic voor dus we zijn niet offtopic bezig ;)

Zit wat in jah :)

zzzzzmura

Citaat van: RAnger87 op 16/08/2004 | 14:30 uur
ja over ellen gesproken moet je er geen slotje opzetten want het begint wel weer erg off-topic te raken. wil ik je effe door verwijzen naar

http://www.defensieforum.nl/index.php?board=46;action=display;threadid=4682;start=15

slaat wel een beetje op stront of nie staan nog duizenden van datzelfde soort onderwerpen in en die worden niet gesloten nog verwijderd.

Das niet waar het woord kikker komt nog regelmatig in het topic voor dus we zijn niet offtopic bezig ;)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Sharona

Citaat van: RAnger87 op 16/08/2004 | 14:30 uur
ja over ellen gesproken moet je er geen slotje opzetten want het begint wel weer erg off-topic te raken. wil ik je effe door verwijzen naar

http://www.defensieforum.nl/index.php?board=46;action=display;threadid=4682;start=15

slaat wel een beetje op stront of nie staan nog duizenden van datzelfde soort onderwerpen in en die worden niet gesloten nog verwijderd.

Je bedoelt de 'leden-cafetaria' neem ik aan ... geef dan niet het linkje van mijn onderwerp .....dies allang afgehandled hoor .. we weten al dat ik nieuw ben ....

RAnger87

ja over ellen gesproken moet je er geen slotje opzetten want het begint wel weer erg off-topic te raken. wil ik je effe door verwijzen naar

http://www.defensieforum.nl/index.php?board=46;action=display;threadid=4682;start=15

slaat wel een beetje op stront of nie staan nog duizenden van datzelfde soort onderwerpen in en die worden niet gesloten nog verwijderd.

oud_zijde

http://www.defensieforum.nl/index.php?board=25;action=display;threadid=4754

misschien heeft hij die groep geinfiltreerd?
met een dergelijke sprongtechniek kun je brokken maken daar bij het hoogspringen (en basketballen)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Sharona

Citaat van: zzzzzmura op 16/08/2004 | 14:07 uur
Das nou evolutie mensen sommige dingen verdwijnen en daar komen andere dingen voor in de plaats. Sorry Ellen je bent gedoemd om uit te sterven met je onzin topic hahaha Geintje!!!!
hihi ;D

zzzzzmura

Citaat van: oud_zijde op 16/08/2004 | 13:53 uur
Citaat van: zzzzzmura op 16/08/2004 | 13:44 uur
Weet je wat nou het mooie is.... Simone gaat straks kijken of iemand wat gevonden heeft voor haar en dan leest ze dit allemaal. Humor!!!!
nu hopen dat ze het zelf ook humor vind want ik neem aan dat ze wel gecharmeerd is van dr glibberige metgezel

maar waar ik eerder bang voor ben is dat kleine ellen strax wakker wordt, dit leest en ontploft na de conclusie dat dr onzin topic is vervangen ;)

Das nou evolutie mensen sommige dingen verdwijnen en daar komen andere dingen voor in de plaats. Sorry Ellen je bent gedoemd om uit te sterven met je onzin topic hahaha Geintje!!!!
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Sharona

Citaat van: oud_zijde op 16/08/2004 | 14:01 uur
ik hoop wel dat ze inziet dat het een moeizame relatie wordt met een kikker.

niet dat het onvriendelijke wezens zijn (al ben ik niet gecharmeerd van dat peloton hier in de tuin) maar ze verwachten 20/30 kinderen ... per keer!
HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHH ;D nah seg das nog es dr0ge hum0r ;D .. maar shhhhhtt ... als het zo d00r gaat lopen we door naar de 6, 7 of zelfs 8 bladzijdes ::) ;) ;D

oud_zijde

#73
ik hoop wel dat ze inziet dat het een moeizame relatie wordt met een kikker.

niet dat het onvriendelijke wezens zijn (al ben ik niet gecharmeerd van dat peloton hier in de tuin) maar ze verwachten 20/30 kinderen ... per keer!

It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Sharona

Citaat van: oud_zijde op 16/08/2004 | 13:57 uur
das waar en de kikkergrappen zijn wel zo'n beetje op
meej eens .. dus voila een stilte in dit onderwerp, en maar ff afwachte hoe de zoektocht van simone naar haar kikker verder afloopt .......

oud_zijde

das waar en de kikkergrappen zijn wel zo'n beetje op
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.