Grenzen forum.

Gestart door Jeffrey, 17/08/2004 | 14:07 uur

kleine ellen

#35
sommige mensen gaan inderdaad te ver.. Alleen vind ik wel dat je geen openlijk beklag moet doen op het forum met het citeren van citaten die een ander gezegd heeft.. is ook niet netjes. en dan vooral niet in de vrom van een topic. Ik begrijp dat je het positief bedoelt maar het kan ook negatieve reacties oproepen bij bepaalde personen..

Ik probeer zoveel mogelijk bij te houden en te wissen alleen ben ik niet in staat dit bij elk topic te doen alleen die aan mij toe behoren.. En aan de andere kant ik zit ook niet elke dag op internet om dat gekloot van sommige mensen aan te passen en te wissen, als ik iets zie dan ga ik niet waarschuwen als het te ver gaat wis ik het gewoon, zonder pardon.

Om iemand tijdelijk van het forum af te halen stem ik niet aan mee, dat is geen oplossing. Vaak zit het in het aard van het beestje. Een time out van een paar dagemn helpt dan ook niet en is dus geen oplossing. Wel vind ik het een oplossing om problemen te melden bij één van de beheerders, zei zullen er dan wel wat aan proberen te doen. GA niet mee in de dreigementen, sarcastische opmerkingen of discriminerende teksten. Ben de wijste en laat het ons weten. Soms is het ook moeilijk om niet te kunnen reageren maar als mensen nu gewoon een ander inschakelen kan er wat aan gedaan worden..

over grenzen en oftopic gepraat kan ik zeggen. Er zijn geen specifieke regels voor de beheerders. Of topic gepraat kan voorkomen en is ook niet erg maar als een topic onderwerp totaal veranderd wordt omdat iedereen oftopic verder gaat, kan je het beter even melden en anders wordt het idd gesloten..

Verder hoop ik dat mensen het plezierig kunnen houden op dit forum..
Ik ben benoemd tot bescherm vrouwe van de TANKS :D :D !!!

Jeffrey

Citaat van: RAnger87 op 17/08/2004 | 17:29 uur
het begon met een geintje en het liep wat ernsitger uit de hand daarvoor bied ik mijn excuses aam:

reinaert, oud-zijde, jeffrey, demian en ik laten we er mee kappen want anders moet er in plaats van defensieforum.nl de naam worden veranderd in MAGIKWELOFNIETSCHELDENFORUM.nl oke????

mooi problem solved

mwah er is geen bepaald probleem met jou maar gewoon hoe er gehandelt wordt in dit forum maar dat heb ik al eerder uitgelgd.

Wat betreft Demaindie heeft gewoon zwaar overdreven dat weet die zelf ook  ;D

Jeffrey

Citaat van: zzzzzmura op 17/08/2004 | 17:19 uur
Beste Jeffrey die functie ambieer ik ook helemaal niet.
Kijk dat is nu jouw probleem je voelt je meteen aangevallen als een ander iets zegt wat niet in jouw straatje ligt. Moet je straks lekker doen in een Amo of iets dergelijks lekker de betweter uithangen zullen ze waarderen.

Ga nu eerst maar eens lekker praktijkervaring opdoen voordat je mensen met uitzendervaring de les gaat lezen hier op het forum.

Ik ben het zeker met je eens met het vele offtopic gepraat waar ook ik me zeker schuldig aan maak maar de taak van het controleren en mensen er op aanspreken ligt gewoon niet bij jou mdaar jij niet objectief bent en kan zijn

Sinds wanneer lees ik de les voor aan mensen met uitzendervaring?
En dan nog, moeten ze dan gelijk ALLES weten over een bepaald iets alsof ze god zijn nadat ze zijn uitgezonden, ik voel me helemaal niet aangevallen, waar maak  je dat op uit als ik vragen mag.

Dit is een discussieforum en ik mag me eigen mening geven en in discussie gaan met millitairen, is dat een probleem voor je?
Zoja voeg me toe op msn of handel het verder af via PB.


oud_zijde

Citaat van: RAnger87 op 17/08/2004 | 17:29 uur
het begon met een geintje en het liep wat ernsitger uit de hand daarvoor bied ik mijn excuses aam:

reinaart, oud-zijde, jeffrey, demian en ik laten we er mee kappan want anders moet er in plaats van defensieforum.nl de naam worden veranderd in MAGIKWELOFNIETSCHELDENFORUM.nl oke????

mooi problem solved
nee je mag niet schelden

klaar
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

RAnger87

strak plan sluit ik me bij aan
8)

RAnger87

het begon met een geintje en het liep wat ernsitger uit de hand daarvoor bied ik mijn excuses aam:

reinaart, oud-zijde, jeffrey, demian en ik laten we er mee kappan want anders moet er in plaats van defensieforum.nl de naam worden veranderd in MAGIKWELOFNIETSCHELDENFORUM.nl oke????

mooi problem solved

zzzzzmura

Beste Jeffrey die functie ambieer ik ook helemaal niet.
Kijk dat is nu jouw probleem je voelt je meteen aangevallen als een ander iets zegt wat niet in jouw straatje ligt. Moet je straks lekker doen in een Amo of iets dergelijks lekker de betweter uithangen zullen ze waarderen.

Ga nu eerst maar eens lekker praktijkervaring opdoen voordat je mensen met uitzendervaring de les gaat lezen hier op het forum.

Ik ben het zeker met je eens met het vele offtopic gepraat waar ook ik me zeker schuldig aan maak maar de taak van het controleren en mensen er op aanspreken ligt gewoon niet bij jou mdaar jij niet objectief bent en kan zijn
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

oud_zijde

It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Jeffrey

Neej ik ook niet, ik zal alleen alle ECHT off-topic berichten verwijdjeren.

Sharona

Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 17:11 uur
Citaat van: Sharona op 17/08/2004 | 17:08 uur
Citaat van: zzzzzmura op 17/08/2004 | 17:07 uur
Ik denk dat Jeffrey zijn persoonlijke voorkeuren voor bepaalde personen zou gaan misbruiken,dus zou Reinaert elke keer gestraft worden.

Controle ok maar dan door een iets ouder wijzer en nuchterder persoon.
dat denk ik ook ja .. om eerlijk te zijnn ...

Dan moeten ze jou cker niet aanstellen als sub-beheerder  :-* ;D ;)



Ehm, wie ... bdoel je mij..? ik zou niet eens sub-beheerder willen zijn, ik hoef niet de leidinge te hebben ...

Jeffrey

Citaat van: Sharona op 17/08/2004 | 17:08 uur
Citaat van: zzzzzmura op 17/08/2004 | 17:07 uur
Ik denk dat Jeffrey zijn persoonlijke voorkeuren voor bepaalde personen zou gaan misbruiken,dus zou Reinaert elke keer gestraft worden.

Controle ok maar dan door een iets ouder wijzer en nuchterder persoon.
dat denk ik ook ja .. om eerlijk te zijnn ...

Dan moeten ze jou cker niet aanstellen als sub-beheerder  :-* ;D ;)


Sharona

Citaat van: zzzzzmura op 17/08/2004 | 17:07 uur
Ik denk dat Jeffrey zijn persoonlijke voorkeuren voor bepaalde personen zou gaan misbruiken,dus zou Reinaert elke keer gestraft worden.

Controle ok maar dan door een iets ouder wijzer en nuchterder persoon.
dat denk ik ook ja .. om eerlijk te zijnn ...

zzzzzmura

Ik denk dat Jeffrey zijn persoonlijke voorkeuren voor bepaalde personen zou gaan misbruiken,dus zou Reinaert elke keer gestraft worden.

Controle ok maar dan door een iets ouder wijzer en nuchterder persoon.
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Jeffrey

#22
Jah ben ik met je eens, ik ga me voortaan inhouden en na meer dan 3/4 off-topic berichten op één pagina geef ik dan een waarschuwing etcetcetc... ;D

Stel mij maar aan als sub-beheerder en ik hou de topics schoon  :P




Sharona

Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 17:01 uur
Op kijk forum is de ban een hele goede oplossing, zijn ze het niet eens met de ban moeten ze dat via PM aan één van de moderators/beheerders melden.

Werkt perfect.

Dus nogmaals.
Voor off-topic ge l u l:

1: waarschuwing voor off-topic ge l u l!

2: waarschuwing via Persoonlijk Bericht en het verwijderen van de onzin in een topic zodat het weer ''schoon'' is geveegd!

3: mocht men daarna nog verder gaan met off-topic ge l u l dan een tijdelijke ban!

Voor overmatig gebruik van scheldwoorden en/of (ernstige) beledigingen:

1: waarschuwing via Persoonlijk Bericht!

2: tijdelijke ban!





Mag ik ff btw iets tussendoor zeggen ... waaro word jij jeffrey geen sub beheerder ..... die plicht zou je goed staan ... alhoewel..