Grenzen forum.

Gestart door Jeffrey, 17/08/2004 | 14:07 uur

Jeffrey

Op kijk forum is de ban een hele goede oplossing, zijn ze het niet eens met de ban moeten ze dat via PM aan één van de moderators/beheerders melden.

Werkt perfect.

Dus nogmaals.
Voor off-topic ge l u l:

1: waarschuwing voor off-topic ge l u l!

2: waarschuwing via Persoonlijk Bericht en het verwijderen van de onzin in een topic zodat het weer ''schoon'' is geveegd!

3: mocht men daarna nog verder gaan met off-topic ge l u l dan een tijdelijke ban!

Voor overmatig gebruik van scheldwoorden en/of (ernstige) beledigingen:

1: waarschuwing via Persoonlijk Bericht!

2: tijdelijke ban!




oud_zijde

REAGEER DAN GEWOON NIET OP REINAERT ALS JE HET NIET OP EEN NORMALE MANIER KAN DOEN!!!

en nee ik ben tegen tijdelijke bans dan gaan mensen flink etteren voor ze op vakantie gaan, ofwel ban iemand voor altijd ofwel doe het niet, geen halfzachte maatregelen op het defensieforum want er is specifiek geen subforum voor het ministerie gemaakt ;)
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Jeffrey

#18
HET ZIJN ALLEMAAL REACTIES OP REINAERT, HIJ IS DE AANSTICHTER, MAAR ALS DAT NIET DOOR DE BEUGEL KAN DAN WORDT IK MAAR GEBAND VOOR EEN WEEK OFZO DAN LEER IK HET WEL!

Maar beheerders wat vinden jullie van mijn idee van tijdelijke bans?

En dat off-topic moeten jullie (veel) beter op gaan letten IMO.

oud_zijde

Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 16:39 uur
Ben ik met je eens, maar wie is de aanstichter hier van?

IMO Reinaert die nota bene nog een soort van beheerder is ook!
ja ... hij begon
dat riep ik vroegah ook (zo oud ben ik toch nog niet >:()
Citaat van: zzzzzmura op 17/08/2004 | 16:39 uur
Wie zonder zonden is werpe de eerste steen ;)
* oud_zijde begint te smijten
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

oud_zijde

hier nog wat posts die wat mij betreft niet nodig zijn
Citaat van: Reinaert op 17/08/2004 | 13:01 uur
Ach, het kleuterklasje is weer bezig.
Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 13:03 uur
Reinaert lijkt het je niet beter om gewoon niet meer te posten als je op iedereen op en aanmerkingen hebt!
Citaat van: Reinaert op 17/08/2004 | 13:11 uur
Wat doe je op een militair forum, als je zelfs de meest fundamentele regels naast je neerlegt. Dat maakt jou tot een waardeloze soldaat.
Stronteigenwijs tot op het bot.
Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 13:13 uur
wat *** je nou tom man!

Je moet je niet bemoeienp de manier waarop ik post, en dat is geen regel, dat noem ik MIERENNEUKEN

Pfff, ouderwetse zeikstraal!

Oordelen terwijl je iemand niet eens kent, zo zit jij in elkaar, en die noemt mij een waardeloze millitair mwuhahaha ;D ;D ;D

Mensen beledigen is het enige waar je goed in bent!

Wat doe jij trouwens op een millitair forum als je het altijd over politiek/anti- amerika en geschiedenis eb, ga journalistje spelen ofso...
Citaat van: Reinaert op 17/08/2004 | 13:25 uur
Voor alle duidelijkheid.

Het is in militaire kringen standaard om de 24 uurs notatie te gebruiken.

Dus 1000 uur voor 's morgens, en 2200 uur (22 honderd uur)
voor 's avonds. Dat om te voorkomen, dat een artillerie bombadement om 's morgens vroeg 10 uur stopt, en dat de infanterie vervolgens om 10 uur 's avonds aanvalt.

Dat een stronteigenwijze brugwup hier met zijn slappe gezever dit forum verontreinigd, zonder dat de beheerders er iets aan doen, vind ik al erg genoeg, maar dat de aktieve militairen op dit forum zo iemand dan ook nog eens gaan zitten voeren, is meer dan erg.

Zo'n manneke weet zo helemaal niet meer waar Abraham de mosterd haalt.   ;D

Goeie middag, welkom op het Defensie Pretpark.
Uw reisleider vandaag is Reinaert.

Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 13:28 uur
Ik denk dat een heleboel mensen hier ook HELEMAAL genoeg krijgen van jou gezever.
allemaal uit hetzelfde topic
http://www.defensieforum.nl/index.php?board=25;action=display;threadid=4778
en dan was er nog iets over iemand zijn moeder wat ik niet terug kan vinden en heb ik dat gejammer van en over demian niet meegerekend

ook heb ik twijfelachtige posts van mijzelf niet meegerekend want ik ben ok ;D
maar als iemand wat vind wat niet ok is dan mag hij/zij het komen melden
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

zzzzzmura

Wie zonder zonden is werpe de eerste steen ;)
Mensen zijn Idioten,daarom houd ik zo van kinderen maar helaas zijn kinderen gedoemd om op te groeien tot idioten.

Jeffrey

Ben ik met je eens, maar wie is de aanstichter hier van?

IMO Reinaert die nota bene nog een soort van beheerder is ook!

oud_zijde

dat er geen beheerders zijn is geen reden om maar te gaan zitten etteren imo
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Jeffrey

#12
Zal ik effu doen:

Er zit echt een steekje los bij jou Reinaert:

''Maar ik zie tot mijn verbazing, dat mijn eigen kroost opgroeid tot een oerdegelijke saaie generatie, die de mainstream van wat de pers en de politiek als waarheid verkopen. Ze zijn zelfs aanhanger van de PvdA, kan je nagaan!''

Nog even en je gaat je eigen kinderen haten tjongu jongu zeg hoe focking ver kan je gaan.

(effu ge-edit)

Deze post heb ik ge-edit maar gaat nog erg ver, maar dat omdat het een reactie is op het geciteerde ('') gedeelte, en dan zegt die nog dat dit sarcastisch bedoelt is...sure...  >:(

Deze post bedoel je toch anders mag je een andere er ook wel uitpikken mits het de eerste reactie is op Reinaert!

En Sharona NIEMAND is het slachtoffer, lees me eerste post eerst maar eens goed door, het kwam nu toevallig in me op, maar het is al een hele tijd zo.
Kijk hier maar effu, geen één beheerder de nog heeft gereageerd, want die zijn er gewoon niet, op vakantie ofso denk ik, de enige sub-beheerder die er nog op let is Ellen, Reinaert kan je afschaffen als sub-beheerder wat mij betreft.

oud_zijde

je hebt je helemaal niet netjes gehouden en hij was helemaal niet de eerste die grof in de bek werd dat was jij zoals gebruikelijk

blijft flauw dat hij zijn eigen gebral niet ook gewoon in dit topic heeft meegenomen
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

D819

Ach, Jeffrey de Vos, die de passie preekt.

Wat een poging om onder het verdict uit te komen.
Laat me niet lachen!

Ik heb me erg netjes gehouden, maar onze grote vriend is als eerste weer eens grof in de bek geweest.
Hij voelt nattigheid, en komt nu daarom hier zijn verhaal halen.  :o 8) ??? ::)

Sharona

Citaat van: oud_zijde op 17/08/2004 | 14:32 uur
en een beetje flauw dat je niet je eigen op zijn minst twijfelachtige posts erbij nam toen je dit topic startte

mag imo gelijk een slotje op
jah eigenlijk is dat wel waar jeff! , want nu lijkt het alsof JIJ het slachtoffer bent van die rotte' grapjes' , terwijl je zelf soms ook er wat van kan hoor ..! ::)

oud_zijde

de regels zijn volgens mij duidelijk

'niet schelden'

en een beetje flauw dat je niet je eigen op zijn minst twijfelachtige posts erbij nam toen je dit topic startte

mag imo gelijk een slotje op
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Sharona

Citaat van: Jeffrey op 17/08/2004 | 14:23 uur
Maar op dat leuke grapje komen weer 5/6 leuke grapjes terug, we hebben niet voor niks een onzin topic  ;D
En btw, je kan tog moeilijkk even in het onzin topic verder gaan met geinen [1 grapje maken dan] terwijl de oorzaak van je gein-grapje in een ander topic ligt..?

Jeffrey

Citaat van: Sharona op 17/08/2004 | 14:25 uur
achjah .. je wilt immers nu ook iets voor jezelf verbieden jeff ;) .. want euh ... wie doet er soms ook mee aan dat off topic ge*** ::)

Jah ik  ;D

Er wordt ook niks van gezegd, dan valt het ook niet op dat je off-topic lult  ;D ;D