Ben jij een geschikte (aankomende) collega.... test het nu.

Gestart door Nick, 24/08/2004 | 16:19 uur

Iris

Aha ;)

[ff geen offtopic discussie, dus ik ga hier verder niet op in ;)]
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

Defensieforum

Citaat van: Iris op 11/07/2006 | 21:29 uur
O.. dus als ik een Marechaussee pet op had.. ;)

Het enige wat ik van de KMAR heb is het rangembleem van wachtmeester der eerste klasse (volgens mij heet dat zo, anders 'gewoon' wachtmeester).

Jammer dat de KMAR geen jongerenclub heeft zoals de marine (Subs), landmacht ( Oranje Baretten :D bleh! Die zijn echt kots) en de luchtmacht (YNG squad).

Zo werven  ze beter jongeren (is het eigenlijk zo dat de KMAR alleen maar vrouwen aanneemt at the moment?).

8) Iris

Iris,

De KMar zit niet echt te wachten om "jongeren" te werven. Het klopt dat er inderdaad nog vacatures zijn voor vrouwen en de vrouwen dit jaar nog in opleiding kunnen. Waar ik trouwens meer op doelde is dat je gezien je leeftijd ongeschikt bent.. ;)

Groeten

Iris

O.. dus als ik een Marechaussee pet op had.. ;)

Het enige wat ik van de KMAR heb is het rangembleem van wachtmeester der eerste klasse (volgens mij heet dat zo, anders 'gewoon' wachtmeester).

Jammer dat de KMAR geen jongerenclub heeft zoals de marine (Subs), landmacht ( Oranje Baretten :D bleh! Die zijn echt kots) en de luchtmacht (YNG squad).

Zo werven  ze beter jongeren (is het eigenlijk zo dat de KMAR alleen maar vrouwen aanneemt at the moment?).

8) Iris
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul

Defensieforum

Ja dat kan ik zien... Helaas je bent niet geschikt ;)


Iris

Hmm... Site is dood.

Misschien zie je hieraan of ik de KMar aankan ;)

:D

Staat het me een beetje (met een LMB pet op ? )

Iris  8)
︻┳テ=一

This is my rifle. There are many like it but this one is mine!

Na 5 jaar lezen op defensieforum, eindelijk gesolliciteerd!

19-9-2011 gesolliciteerd voor matroos operationele dienst
20-9 contact gehad met werving en selectie
??-9 persoonlijke vragenlijst ingevul


Zik

Ik denk dat er genoeg zijn die wel van  :knuppel2:spank :knuppel2: houden..

Defensieforum

Mezelf nu ook betrapt, op notabenen een eigen topic, om off-topic te gaan. Mezelf heb ik al behandeld met de  :knuppel2: . De volgende die off-topic gaat, kan het zelfde verwachten ;)

Groeten

Nick
Moderator

KapiteinRob

Citaat van: Zik op 27/09/2005 | 14:55 uur
Lenoire ik wist niet hoe de begroting nu in elkaar zat, sorry voor mij gebrek aan informatie. Maar ik weet dat vroeger het grootste deel naar de marine ging. Sorry dat ik te vroeg die opmerking heb gemaakt zonder eerst even te kijken hoe het nu zat. Maja.

Dat was dan wel heeeel vroeger  ;). Zo af en toe kunnen we van elkaar leren op dit forum, dus da's dan ook weer mooi meegenomen!  :)

Zik

Lenoire ik wist niet hoe de begroting nu in elkaar zat, sorry voor mij gebrek aan informatie. Maar ik weet dat vroeger het grootste deel naar de marine ging. Sorry dat ik te vroeg die opmerking heb gemaakt zonder eerst even te kijken hoe het nu zat. Maja.

Defensieforum

Citaat van: Lenoir op 27/09/2005 | 12:56 uur
Nick, ik kan je vertellen dat ik een verhoudingsgewijs behoorlijk aantal bekeuringen, voornamelijk snelheidsovertredingen, voorbij zie komen op mijn werk. En die worden gewoon betaald van een Kmar-budget. Als dat aantal 10% zou zijn, worden er in z'n totaliteit wel erg veel verkeersovertredingen gemaakt door onze militaire politiebroeders......  ;)

Dan gaat er ergens niet iets goed, want de KMar kan zich gewoon beroepen op de vrijstelling, of maak jij stiekum gewoon het geld telkens over naar het CJIB ;) om zo de KMar terug te pakken ;) hahaha

KapiteinRob

Nick, ik kan je vertellen dat ik een verhoudingsgewijs behoorlijk aantal bekeuringen, voornamelijk snelheidsovertredingen, voorbij zie komen op mijn werk. En die worden gewoon betaald van een Kmar-budget. Als dat aantal 10% zou zijn, worden er in z'n totaliteit wel erg veel verkeersovertredingen gemaakt door onze militaire politiebroeders......  ;)

Defensieforum

Citaat van: Jefferson op 27/09/2005 | 12:05 uur
Zou me niks verbazen als ze van die mooie blauwe lampen flink misbruik maken, zou ik immers ook doen  :D

Aan die blauwe lampen hangt niet de vrijstelling ;) Ik zal ff kort uitleggen hoe het zit:

KMar en Politie zijn vrijgesteld van het RVV als dit noodzakelijk is om hun taak te vervullen. Dus wij kunnen, ook zonder optische en geluidssignalen, door rood rijden. Denk dan aan bijvoorbeeld een inbraakalarm of een overval alarm. Die sirene en flitsers (zeker 's nachts) hoor en zie je op kilometers afstand al. Mocht daar nou op dat kruispunt een roodlicht flitser staan, worden we geflitst. De bekeuring gaat naar dat onderdeel, waar het kenteken is uitgegeven, dan wordt er achterhaald wie er in heeft gereden en als die dan verklaard dat hij gebruik heeft gemaakt van zijn vrijstelling, gaat er een briefje naar de OvJ waarin een verzoek tot vernietiging wordt gedaan. Uiteraard zijn er ook bekeuringen die wel gewoon doorgaan, aangezien die niet vallen onder de vrijstelling van het RVV, maar ik denk 90% procent van alle gevallen wel vallen onder de vrijstelling.

Mvgr

Balic

Zou me niks verbazen als ze van die mooie blauwe lampen flink misbruik maken, zou ik immers ook doen  :D