Ervaring Pantser Infanterie gevraagd

Gestart door Jeroentje, 11/01/2003 | 12:54 uur

Saju

#8
ik sluit me aan bij mijn voortgangers het is onduidelijk wat je wil weten er is op internet ook nog genoeg te vinden kijk maar eens op

http://www.gaf.zeelandnet.nl/yp408/
kies dan algemeen en dan het PAINFbat

hopelijk heb je hier iets aan

commando

welke info zoekt u
chasse, blj, oranje gelderland, jagers, subculturen dienstbaar aan het KCT

Joost

Heb in 92 bij het BLJ gezeten mooie tijd gehad.

Panterinfanterie heeft pantservoertuigen waarmee en waaruit wordt gevochten. We hadden in duitsland een erg druk oefenschema, is nog steeds zo en daar is ook een hoge uitzenddruk bij gekomen, als je graag op uitzending gaat is painf een goede keuze. Geld ook voor de LMB trouwens. Is qua werken wel vergelijkbaar.

succes met je keuze


Mon3aan_OJKL

Citaat van: Nutcase op 21/01/2003 | 13:31 uur
Wat wil je weten? En van welk jaar? Mijn ervaringen stammen uit 77/78. ;) 48e pantserinfanterie bataljon.

Hij wil van deze tijd weten..,,  ??? ,...¿¿¿
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Nutcase

Wat wil je weten? En van welk jaar? Mijn ervaringen stammen uit 77/78. ;) 48e pantserinfanterie bataljon.

Eagle eyes

Ik ken je miss wel wat vertellen, vraag maar raak voor een knaak... :P
Eagle eyes; Nec temere, Nec timide...

-Peter-

Die komen er binnenkort vanzelf wel  ;D Je moet niet vergeten dat dit forum pas 10 dagen online is. Vandaar dat het nog zeker wel een tijdje zal gaan duren voordat we echt grote aantallen leden en bezoekers krijgen. Toch gaat het vooralsnog boven verwachting   8) Dus nog even geduld zeg maar
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

Jeroentje

#1
Jammer dat er nog niet zoveel mensen zijn die ervaringen kunnen delen. Ik zou graag meer willen weten over de pantserinfanterie.

gegroet jeroen