zomaar een plaatje.....

Gestart door Marvin, 20/10/2004 | 17:29 uur

toonV

Citaat van: EaGletje op 30/10/2004 | 18:22 uur
maar die fokker 60 kon je alleen herkennen door het kliene stukje paintschema ....anders had het ook een f-50 kunnen zijn

Of je wist gewoon wat er die dag op het platform stond ;D
three one one, second to no one

EaGletje

maar die fokker 60 kon je alleen herkennen door het kliene stukje paintschema ....anders had het ook een f-50 kunnen zijn

Marvin

Citaat van: toonV op 25/10/2004 | 16:53 uur
Aangezien ik dagelijks op dat platform uitkijk was het voor mij niet zo moeilijk om alles te herkennen. ;D
tja, daar heb je gelijk in ..... 8)
confused...? so am i....

toonV

Aangezien ik dagelijks op dat platform uitkijk was het voor mij niet zo moeilijk om alles te herkennen. ;D
three one one, second to no one

Marvin

Citaat van: toonV op 25/10/2004 | 15:35 uur
Die foto is woensdag gemaakt he???
staan iig een kdc10 een c130 fokker50 fokker 60.

klopt !!....ik ben trots op jullie  ;D ;D :D
confused...? so am i....

civiel


toonV

Die foto is woensdag gemaakt he???
staan iig een kdc10 een c130 fokker50 fokker 60.
three one one, second to no one

Marvin

dan nu nog even een sfeervol plaatje van het platform van Eindhoven vorige week. Voor de spotters onder jullie: welke typen vliegtuigen zie je? 8) :o   ;D
confused...? so am i....

Marvin

ook op de Open Dag (Geleide Wapen Reunie) op De Peel:

een MiG-21  8)

confused...? so am i....

Kleintje Pils

Citaat van: Robert op 21/10/2004 | 12:02 uur
Ik ben een paar jaar geleden nog met een fokker 60 meegevlogen. Ik was lid geworden van het blad onze luchtmacht, en toen kreeg ik na een tijdje ineens een brief in de bus dat ik mee had gedaan aan de automatische loting.... en dat ik had gewonnen..

Het enige was dat je 16 jaar moest zijn om lid te worden (was toen 13/14), maar ik had het op mijn vaders naam staan... had ze opgebeld enne ze deden niet zo moeilijk ;D

Was trouwens een leuke vlucht :D

Dit hebben er idd wel meer gedaan, toevallig is degene die marvin gepost heeft (U-03) degene waar ik mee gevlogen heb :D
Mzzls Remco

Marvin

#15
ik heb van de week hetzelfde verhaal gehoord bij 334 Sq. Die Fokker 60's heeft de KLu alleen maar dooor de strot gewrongen gekregen om Fokker toendertijd uit de problemen te helpen. De KLu wilde geen Fokkers hebben, maar Herculessen. Helaas was Fokker so-wie-so niet meer te redden, dus hadden we  al dit weggegooid geld gewoon in onze zak kunnen houden en meteen 4 Herculessen kunnen kopen - wat ook oorspronkelijk de bedoeling is geweest.  :-[
confused...? so am i....

a340-600

Hoorde net dat er zeer binnenkort 2 F60's worden afgestoten door de luchtmacht. Deze 2 worden vervangen door.......... Jawel een C130 hercules van de Engelsen. Deze word eerst gemodificeerd en dan ingezet. Bedoeling schijnt te zijn dat er nog een 4de C130 wordt gekocht en dan de laatste 2 F60's ook eruit. De eerste 2 schijnen te worden verbouwd om op de Antilaanse eilanden de PC3 orions te vervangen.

Greets Wout

RAnger87


Robert

yep.. zal ff kijken hoor... je kan op die site echt duizende vliegtuigen downloaden, maar ook dingen als een heeeele uitgebreide schiphol.. je kan ook hele nieuwe adventure's downloaden..
ga even de site opzoeken...

http://www.surclaro.com/

je moet je wel eerst (gratis) registreren.. en je kan dan echt van oude vliegtuigen tot de nieuwste straaljagers alles downloaden.. LEGAAL! ;D

succes ermee.. btw volgens mij is die f-60 die ik heb een frans toestel.. ik bedoel van het franse leger ofzo. je moet gewoon ff zoeken...
Pain is temporary, glory lasts forever!

RAnger87