Nederlandse operaties:

Gestart door erik83, 27/02/2005 | 13:44 uur

Anubis

Heb ik helemaal geen zin in... opvoeden begint bij heropvoeden van ouders.

Ros

Citaat van: Dirites op 28/04/2005 | 23:17 uur

hij heeft ook leuke prive posts

Ranger87
Volledig lid

 (Geen onderwerp) Gepost op: 09/04/2005 | 16:17 uur      

ey vieze flikker zou maar effe snel je bek gaan leren houden voor dat ik umk dicht sla mafkees.
Kom hier maar naartoe heb je zo een paar turken om je heen staan!!!

WE OWN THE f**kIN STREETS   >:(

Citaat

Hier is het bewijs maar weer eens geleverd van het nut voor sociale dienstplicht en heropvoedins kampen.

KapiteinRob

Citaat van: Ranger87 op 30/04/2005 | 13:03 uur
ik heb besloten niet verder in te gaan op deze hele siteautie als je het wil uitvechten doe je dat maar via PM. ik laat dit bericht 1 dag staan en daarna wis ik alle niet relevante berichtjes in dit topic alsmede het andere topic ik (en denk jij ook) zou dit zeer op prijs stellen.

Dat zou ik inderdaad op prijs stellen. En hopelijk ga je je ook eens wat volwassener gedragen zodat je als volwaardig discussiepartner op kunt treden! Met dat gescheld van je jaag je meer dan alleen mij tegen je in het harnas. Maar we zullen zien.....

Ranger87

ik heb besloten niet verder in te gaan op deze hele siteautie als je het wil uitvechten doe je dat maar via PM. ik laat dit bericht 1 dag staan en daarna wis ik alle niet relevante berichtjes in dit topic alsmede het andere topic ik (en denk jij ook) zou dit zeer op prijs stellen.

KapiteinRob

En er moet me iets van het hart m.b.t. de beheerder(s) van het forum. Ik waardeer het ten zeerste dat zij dit forum runnen zodat we er met z'n allen ons ei in kwijt kunnen.

MAAR:

er wordt zo links en rechs met slotjes gegooid omdat topics niet relevant zijn o.i.d. Helemaal terecht misschien, maar waarom op dat gescheld en gevloek alsmede de beledigingen die forumleden naar hun hoofd geslingerd krijgen van onvolwassen jongetjes geen "verbanning" volgt is mij een raadsel! In het geval van bovenstaande jongen is het niet de eerste keer en is de beheerder pas in actie gekomen na klachten mijnerzijds. De door de beheerder aan hem gegeven waarschuwing heeft blijkbaar geen nut gehad....

Ik zou het waarderen als hier een reactie van een van de beheerders op komt!

Anubis


Dirites

#78

hij heeft ook leuke prive posts

Ranger87
Volledig lid

 (Geen onderwerp) Gepost op: 09/04/2005 | 16:17 uur      

ey vieze flikker zou maar effe snel je bek gaan leren houden voor dat ik umk dicht sla mafkees.
Kom hier maar naartoe heb je zo een paar turken om je heen staan!!!

WE OWN THE f**kIN STREETS   >:(

Citaat

KapiteinRob

#77
Citaat van: Ranger87 op 28/04/2005 | 18:54 uur
lenoir,

tis algemeen bekende informatie dat jij dat als fokin deskjocky dat nou niet weet intrerseert me niet.


2e waarschuwing vriend! Je beledigende toontje gaat me goed de keel uithangen. Dat je denkt dat een administratief medewerker alleen maar achter een bureautje zit is alleen al een teken van het totale gebrek aan deskundigheid dat je etaleert v.w.b. defensie. Ik heb langer buiten Nederland gewerkt dan jij in je luiers hebt gelopen, m'n steentje genoeg bijgedragen middels uitzendingen op zee, in de tropen en op de Balkan en dan sta ik ook al 22 jaar klaar om snotapen als jij vrij hun mening te kunnen laten spuien.

Wie denk je wel dat je bent!  >:(

MasterChief1971

Best grappig dat dit pubertje zich met elke discussie weer diskwaliceert en belachelijk maakt.
Eigenlijk zou je z'n IP-adres aan het KWS moeten doorspelen.
Valt-ie bij een psychologische keuring zo door de mand. Of moet ik zeggen "mond"? Grote mond...
"Whosoever commands the sea, commands the trade; whosoever commands the trade of the world commands the riches of the world, and consequently the world itself"- Sir Walter Raleigh

KapiteinRob

Nogmaals Ranger87, meningen kun je altijd spuien. Ik heb al mijn mening over het niveau ervan gegeven....

Je vermeldt echter ook feiten" (tis zo dat ze geld krijgen van de amerikaanse regering in de koude oorlog) die je blijkbaar niet hebt geverifieerd of zonder bronvermelding. Dan is de vraag gerechtigd waar je die info vandaan hebt? Anders lijkt het op de bekende duim.....

Ranger87

ja mooi daar heb je zojuist een argument gegeven om elk fokin onderzoek op de wereld nutteloos te laten verklaren. we kunneh et toch niet met iedereen doen.
dank je wel  >:(

tis zo dat ze geld krijgen van de amerikaanse regering in de koude oorlog wie zegt mij dat ze dat nog steeds niet krijgen. ik denk persoonlijk dat die bush die cellen weer aan het betalen is om dit soort dingen te doen.

KapiteinRob

Wat is bovenstaande nu voor een warrig verhaal?

Je zegt dat je een eigen mening geeft:
Citaat van: Ranger87 op 27/04/2005 | 17:50 uur
ik DENK (zeg denk weet niet of het zo is) dat dit een opgezet spelletje is.
maar in het begin van je posting zeg je:
Citaat van: Ranger87 op 27/04/2005 | 17:50 uur
iedereen weet dat osama en zijn terroristenvriendjes werden (zeg werden weet niet zeker of ze al gestopt zijn) gefinancieerd door amerika.

Ik ben ook onderdeel van "iedereen" en ik vind het je reinste lariekoek. Hoe heb jij dan bepaald dat iedereen dat weet? Wereldwijde enquete gehouden of zo? Maar natuurlijk mag je me overtuigen. Ik neem aan dat je de bankoverschrijvingen hebt gezien of enige geheime rapporten van de CIA?  

Voor de rest kan ik moeilijk iets zeggen over jouw "aannames", want een ieder mag natuurlijk zijn eigen gedachten hebben. Dat ik ze onzinnig vind, is dan iets wat ik denk......

Ranger87

nee osama beweert dat die het heeft gedaan. iedereen weet dat osama en zijn terroristenvriendjes werden (zeg werden weet niet zeker of ze al gestopt zijn) gefinancieerd door amerika. wie zegt mij dat bush niet dit allemaal in scene heeft gezet om wetten er door heen te krijgen? afghanistan is namelijk al enkele keren aangevallen maar met welk doel de taliban te pakken? al-qaeda uitschakelen waarom niet gelijk bij de eerste keer binnendroppen? bovendien is al-qaeda het enigste terroristennetwerk nee waarom dan alleen hun persé? vanwege 9-11??? maar zou die kerel ook niet in pakistan kunnen zitten? waarom valle nwe daar niet binnen? ofg helpen onze zogenaamde bondgenoten tegen terreur?? tis een vuil spelletje politiek ik zal waarschijnlijk nooit de waarheid weten maar ik DENK (zeg denk weet niet of het zo is) dat dit een opgezet spelletje is.

oud_zijde

Osama heeft het toch gedaan?
It is a corvette when you ask the Treasury for money, a frigate when it is launched, a destroyer when it enters service, a cruiser when it goes to war, but only a corvette if it gets sunk.

Ranger87

wereldvrede my ass het gaat daar om olie.

http://www.ratical.org/ratville/CAH/oilwar1.html

de bevolking daar wordt wijsgemaakt dat ze veiliger zijn terwijl het enigste wat ze doen is vrijheid inleveren.

''probleem opgelost''

Mourning:

1 blij dat je weer terugbent in de discussies.
2 micheal moore neem ik sowieso niet al te serieus
3 maar er kloppen een flink aantal dingen niet aan 9-11
4 9-11 was een ramp maar dat neemt niet de discussie weg wie het heeft gedaan of wie de opdracht heeft gegeven.