functieopleiding

Gestart door jasper, 05/03/2003 | 15:27 uur

Wout

Beweert hij iets anders dan?

Mon3aan_OJKL

#8
Het zal wel in soesterberg zijn en je wordt bevordert tot korp NA je functie opleiding...

Correct me if i'm wrong.
Everbody Wants To Be A Soldier..,,,!!!

Caspar

Ik heb bij de Verbindingsdienst gezeten en werd na de functieopleiding gelijk tot Korp. bevorderd, bij plaatsing operationele eenheid.

-Peter-

Normaal gesproken word je pas na de functieopleidingen bevort tot korporaal. Maar dan heb ik het over de marine. Of dit bij de landmacht ook zo is kan ik niet met zekerheid zeggen, maar meestal is dit wel redelijk hetzelfde  8)
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

jasper

Ja banenwinkel is gemakkelijker,leek mij leuker om hier meer informatie op te doen,maargoed ik zal ze maandag bellen.Een Ts fuctie is toch een korperaalsfunctie?? wanneer heb je de rang van korperaal dan?? als je met je functieopleiding begint al?? nee toch

-Peter-

Bel anders het volgende nummer even,

landelijk nummer:
0800-0124
(gratis)

Of neem contact op met en banenwinkel bij jou in de buurt, die kunnen je altijd meer informatie verschaffen!

Amsterdam
De Clercqstraat 57
020-685 51 93
banenwinkel.amsterdam@landmacht.nl


Arnhem
Looierstraat 8
026-443 50 58
banenwinkel.arnhem@landmacht.nl


Breda
Veemarktstraat 15
076-522 31 11
banenwinkel.breda@landmacht.nl


Eindhoven
Jan van Lieshoutstraat 14
040-243 68 00
banenwinkel.eindhoven@landmacht.nl


Groningen
St. Walburgstraat 6
050-318 02 03
banenwinkel.groningen@landmacht.nl


Hengelo
Stationsplein 69
074-243 44 45
banenwinkel.hengelo@landmacht.nl


Leeuwarden
Zuidersingel 2
058-213 82 42
banenwinkel.leeuwarden@landmacht.nl


Roermond
Marktstraat 6
0475-33 23 22
banenwinkel.roermond@landmacht.nl


Rotterdam
Westblaak 9-11
010-411 72 66
banenwinkel.rotterdam@landmacht.nl


Utrecht
Vredenburg 23
030-232 88 43
banenwinkel.utrecht@landmacht.nl


Zwolle
Meppelerstraatweg 19
038-454 98 66
banenwinkel.zwolle@landmacht.nl

M.v.g.
Een land is niet sterk als zij oorlog kan voeren, zij is pas sterk wanneer zij oorlog kan voorkomen...

jasper

Hey bedankt,maar dan heb ik nog 1 klein vraagje.Welke fucties heb je precies bij dat onderdeel??

patrieck1976

#2
Wat wordt precies je funktie, aan de hand van je funktie wordt je funktie opleiding aangepast. Voor monteur zal je waarschijnlijk naar de school technische dienst moeten gaan in Soesterberg/ Utrecht.

Voor je rijopleiding zul je naar de rijopleidingscentrum Eindhoven gaan (legerplaats oirschot). Welke rijbewijsen je gaat halen ligt aan je funktie.

jasper

Waar krijg je je functieopleiding tot monteur bouwmachines?en krijg je voor je FO ook een rijopleiding? zoja waarvoor,terreinrijden of groot rijbewijs?