Wie komt hoelaat en waar op voor de Natres.

Gestart door Defensieforum, 27/03/2005 | 15:32 uur

Eline

Aagje (sorry, dat zit er bij mij ingebakken ;) )

Bij mij is nu alles geregeld, op kleden na, maar daar maak ik me niet zo druk om. Volgens mij is het een belletje en je kan komen, wat ik hoorde van een mede natresser. Mijn GO heb ik 11 April gedaan (mn PO had ik al in januari 2004 gedaan), moet je nagaan dat alles snel ging. Ik ontving 3 Mei mijn papieren uit Ermelo, waar in stond dat ik in de AMO ben ingedeeld van 20 Juni t/m 1 Juli.. T kan dus wel snel ;)
Sta nergens van te kijken! Ik hoop dat je dr bij bent..wel leuk wat vrouwelijk gezelschap..;)

The weak will run while the strong will stand and fight..

Buitenstaander?

Nou zoals het nu gaat met deze tempo, zal me niks verbazen als ik ook de 20ste al kan hahaha.

Kon dus al de 10de voor mijn GO gaan, en als je bedenkt dat ik op 14 april mijn sollicitatie op de bus heb gedaan.

Ik ging uit van december, nu kan ik rekenen op augustus, en de kans is er misschien dat ik in juni kan, sta nergens meer versteld van.

Moet toch de traject PGU op start zetten denk ik hahaha

Succes in ieder geval aibeethoven en eline ;D

Eline

Denk t ook niet! Maar wel leuk..een lotgenoot ;)
Heeft de reserve sld3 Beethoven er al een beetje zin in trouwens?
Wel leuk..om op deze manier wat lotgenoten te spreken. En natuurlijk dat je elkaar echt nog gaan zien. Misschien word je mn bud wel  ;D
The weak will run while the strong will stand and fight..

Aibeethoven

Ik zit nu bij deze AMO ingedeeld omdat wij geen eigen AMO hebben. Er komen namelijk maar een of twee nieuwe mensen bij de fanfare per jaar. En dit soms nog niet eens!
Het 20e BAT organiseerd die AMO geloof ik. Maar dat maakt inderdaad geen z*k uit....... ;)
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Eline

AiBeethoven ;) Maak je niet druk.. Je hebt er de 20e ook een zeeuw bij zitten  ;D Ik dus..Ik heb woensdag ook mn opkomst/aanstellings papieren gekregen.. Dus ik zie je in iedergeval 20 Juni! Ik wordt uiteindelijk geplaatst bij het 40e, dus waarom zou het een 20e Natres AMO zijn? Denk dat uit alle bataljons goedgekeurde mensen zitten om de AMO te doorlopen..

Tot dan!! ;)

Groetjes,
Eline
The weak will run while the strong will stand and fight..

Aibeethoven

Hallo,


Ik heb nu definitief te horen gekregen dat ik van 20 juni t/m 1 juli op AMO moet. Nu nog maar wachten op de papieren bevestiging en zo. Volgens onze majoor is dit de AMO van het 20e NATRES BAT. Dan zit ik daar als enige zuiderling tussen al die andere :( Maar ja, je kunt niet alles hebben.

Misschien tot ziens!! ;D
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Buitenstaander?

Ach, ik train mijn conditie nu, ga naar de sportschool om effe een paar keer in de week te fietsen op zo,n fiets, kan ik zelf ook de zwaarte veranderen, en dan zie ik het wel allemaal hoor, ben al een tijdje bezig met dagelijkse rekoefeningen van de hamstrings, loop veel, loop veel trappen, moet goed gaan hoop ik, en daarna heb ik veel gelegenheid om meer aan mijn conditie training te doen ;D

Eline

Ik heb soms het idee dat de keuringseisen voor iedereen verschillen. Natres was bij mij Cluster 1..heb cluster 2 gehaald.
Opdrukken heeft niet veel te maken met je cluster plaatsing. Moet je bij de fysio alleen een paar keer doen , kijken ze naar je rug.
Kan zijn dat de keuringsarts je t ook nog een paar keer laat doen. Maar daar moet je niet over in zitten, je hoeft je echt niet tig keer op te drukken. Ik moest maar net 10 keer ofzo..

So don't u worry ;)

Ze leggen voor de fietstest precies uit wat ze van je verwachten. Bij mij was dat dus niet stoppen tot je écht niet meer kan. Echt alles uit de kast! Dus ja..
The weak will run while the strong will stand and fight..

Buitenstaander?

Je hoord zoveel verschillende verhalen daarover, de een zegt dat het een eitje is, de andere zegt dat je het niet te ligt gezien mag worden, de een zegt dat je moet doorgaan totdat je neervalt, de andere is afgekeurd omdat hij juist dat deed, en zo niet zijn grenzen duidelijk aangaf.
Ik zie het wel, ga het niet te licht zien, dan valt het allemaal mee.


Maar hoe zit dat met het opdrukken, las dat je dat ook moet doen, maar is dat standaart of te maken met je cluster?

trouwens, iedereen zegt dat de natress cluster 1 is, maar bij mij was het 2, cluster hoger gegaan misschien?

Eline

Klopt, ik bedoelde inderdaad de AMO.. Was niet zo duidelijk van me.,excuus. Succes jij met je keuring toekomstig collega  ;)
Je gaat t zeker wel halen. En wat betreft t fietsen..Don't stop 'till u drop  :D

Groetjes!
The weak will run while the strong will stand and fight..

Buitenstaander?

Citaat van: Eline op 05/05/2005 | 12:09 uur
Beste mensen,
Ik ben dr ook bij 20 Juni!  ;D

Tot dan!

Groeten, Eline

Met de AMO neem ik aan dat je bedoeld.

Succes alvast meid, waarschijnelijk ik in augustus dus

Buitenstaander?

Ik ben zeker ook zeer blij dat ik mijn PO gehaald hebt, heb rare verhalen en motivaties gehoord waarop ze je afkeuren, en een pittig gesprek gehad

Moet om 07:30 uur aanwezig zijn, heb dus ook gelijk een overnachting daar geregeld aangezien ik afhankelijk ben van het OV en vanaf groningen moet komen.
Dus het reizen heb ik dan al gehad, en kan dus rustig voorbereiden.

Ben ook al een tijd bezig met mijn conditie op te vijzelen maar niet te fanatiek, moet geen kans hebben op blessures natuurlijk.
Het voordeel is inderdaad dat je gratis een lichamelijk onderzoek krijgt of alles nog goed is.
Ik zie het meest tegen die fiets keuring op, maar wat iedereen zegt, gewoon fietsen verstand op nul zetten.

Eline

Beste mensen,
Ik ben dr ook bij 20 Juni!  ;D

Tot dan!

Groeten, Eline
The weak will run while the strong will stand and fight..

Bandbox

Gefeliciteerd !!   Het go is eigenlijk best wel leuk, ik zag het als een gratis apk  ;D
Als je een normale conditie hebt en er goed uitgerust naar toe gaat is er nix aan de hand. Als je met de auto gaat; niet met je raam openrijden, d's niet zo goed voor je gehoor test  ;)
Het enige echt pittige is de fiets test. Ik heb die hele dag van die Dextro energy snoepjes zitten eten. Of het echt hielp weten alleen de wijzen, maar ik fietste perfect dus of het nou tussen mijn oren zat of niet, drie maanden later ronde ik de Amo met succes af !

Buitenstaander?

Nou vandaag mijn PO gehad, en positief gekeurd ;D

hop na de tweede deel, kon volgende week al, maar heb gekozen voor de 20ste, dan heb ik nog 2 weken om nog wat meer aan mijn conditie te doen, maar het eerste deel zit er op ;D