'gala'-tenue vrouwen

Gestart door yana, 09/05/2005 | 11:53 uur

Aibeethoven

#15
De doorsnee militaire hoef dit volgens mij ook bijna nooit aan. Misschien kun je nu wat opgeluchter adem halen ;D ;)

Citaat van: Sophietje op 10/05/2005 | 15:57 uur
Citaat van: Marvin op 10/05/2005 | 13:10 uur
ach het heeft toch wel iets..... ;D

Het licht er natuurlijk ook aan wie er in het AT zit...... ;D ;D ;D
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Sophietje

Citaat van: Marvin op 10/05/2005 | 13:10 uur
ach het heeft toch wel iets..... ;D

Jeetje, daar laat je iemand toch niet in lopen, komt uit het jaar 0 joh. Lach me suf  ;D

Marvin

ik vind het hoedje een tikkie vreemd, maar wel grappig  :o maar echt elegant is het niet - 'statig' is misschien een beter woord - of gewoon 'ouderwetsch'  ;)
confused...? so am i....

Eline

The weak will run while the strong will stand and fight..

Eline

Echt snoeilelijk dat hierboven  :o
The weak will run while the strong will stand and fight..

Aibeethoven

Die korte rok is alleen bij het DT. Vrouwen hebben dan een broek(vrouwen-model) een broekrok en een gewone (korte) rok.
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Marvin

ach het heeft toch wel iets..... ;D
confused...? so am i....

Buitenstaander?

bij de reguliere natress, is het NOG niet zo dat je de gala tenue krijgt, die lange rok zeg maar, maar wel dus de at, en dat is een kort rokje

ach vindt niet dat als je bij het leger zit als vrouw, je mannelijker moet gedragen trouwens, ik ben geen mantelpakje, en naaldhakken figuur, en zeker geen modepop, maar ook zeker geen manwijf, vind het ook geen probleem om een rokje te dragen, heb alleen een hekel aan panty,s hahahaha.


yana

Ik hooooop dat wij ook mogen kiezen...anders moet ik zelf maar een broek aanschaffen denk ;D!Want ik ben écht niet van plan om een rok aan te trekken! Zit je bij het leger, moet je nóg een rok aan!? ;D

Aibeethoven

Je hebt het AT en het Groot AT. Het enige verschil is de blouse en het "hesje". Het AT is helemaal blauw en de blouse heeft een gesloten boord. Het Groot AT heeft een wit vestje en de blouse heeft de zgn. "vadermoordenaar" (met alleen die 2 puntjes). De 3e variant is het Concerttenue wat wij tijdens concerten binnen aan hebben. Bij ons kunnen de vrouwen kiezen en volgens mij hebben wij allemaal een broek (de vrouwen dus ook). Niet iedereen krijgt een AT en ik weet ok niet wat de "gewone" NATRES-ers krijgen.. ???
Once more unto the breach my fiends. Once more.

KapiteinRob

Citaat van: yana op 09/05/2005 | 11:53 uur

Toch geen rok he? Nee toch he, nee he, toch?


Inderdaad: een wapenrok!

Buitenstaander?

Het gala tenue voor de vrouwen, is niet om over naar huis te schrijven, maar volgens mij krijgen de vrouwen bij de natress alleen een avond tenue en geen gala tenue

en een avond tenue is trouwens ook een rok bij de vrouw, maar die kan er mee door ;D

Eline

Je kan het op landmacht.nl zien..onder uiterlijk vertoon..zie ik net ;)
The weak will run while the strong will stand and fight..

Eline

Zo'n lelijke half over de knie rok  ;D
hehe..nee ik weet niet.. ik zie t voor me als gewoon een blouse met zo'n strikje en dan een over de knie rok met pumps ofzo ..mwuhahaha  ;D
The weak will run while the strong will stand and fight..

yana

Ik kan zo gauw niet op het juiste woord komen, maar wat krijgen de vrouwen voor gala-tenue?
Toch geen rok he? Nee toch he, nee he, toch?
Ik HAAT rokken 8) ;D