'gala'-tenue vrouwen

Gestart door yana, 09/05/2005 | 11:53 uur

Eline

Kijk Busy...daar hebben we wat aan..het was immers de vraag ook..alhoewel t gesprek er niet minder grappig om was  ;D

En sophie..opzich is dat natuurlijk zo gek nog niet..om m een beetje te laten vermaken...wat je zelf al zegt, je weet zelf wel wat kan en wat niet..alleen zal het officieel wel niet mogen..uiteraard zal niemand het opmerken als je het wel hebt gedaan..met zoveel vrouwen zul je niet naast elkaar staan  ;D
The weak will run while the strong will stand and fight..

BusyBee

Mannen en vrouwen krijgen bij de NATRES geen Avond Tenue (AT) verstrekt.
Wat de dames verstrekt krijgen is het volgende

DT tenue met rok, broek en broekrok.. je mag dan zelf kiezen wat je draagt.. je krijgt ze alle drie verstrekt.
Ook krijgen de dames (en heren) het GLT gelegenheids tenue vertrekt.. dit is hetzelfde als het DT maar dan met witte blouse(ipv lichtgroen), zwarte stropdas/strik(ipv donkergroen) en witte handschoenen(ipv zwart)...
Dus absoluut geen AT, CT, TT enz....

Sophietje

Citaat van: Marvin op 11/05/2005 | 10:10 uur
Citaat van: Sophietje op 11/05/2005 | 10:06 uur

Doe mij die benen maar.  ;D

ik zal eens in mijn postorder catalogus zoeken onder 'benen' - worden ze franco thuisbezorgd  ;D  ;D

Kijk er naar uit, graag z.s.m. voor de zomer begint.  ;D ;D ;D

Marvin

Citaat van: Sophietje op 11/05/2005 | 10:06 uur

Doe mij die benen maar.  ;D

ik zal eens in mijn postorder catalogus zoeken onder 'benen' - worden ze franco thuisbezorgd  ;D  ;D
confused...? so am i....

Sophietje

Citaat van: Marvin op 10/05/2005 | 17:01 uur
Citaat van: Eline op 10/05/2005 | 16:13 uur
Dat kan toch niet waar zijn , dat je je werknemers daarin laat lopen?  ???

het kan ook anders, snelle poging tot iets meer van deze tijd?  ;D 8)

Doe mij die benen maar.  ;D

Sophietje

Citaat van: Eline op 10/05/2005 | 17:47 uur
Lol @ Marvin  ;D
Dat begint er al een beetje meer op te lijken ..
Nee gekkigheid, tuurlijk moet een avond tenue degelijk zijn, en een minirokje zou ook niet gepast zijn. Maar kijk eens naar menigeen mantelpak.. Staat mooi, is degelijk en straalt klasse uit...wat Sophie al zei..dit gaat natuurlijk nergens over , die rok  :D

De rok van het DT vind ik al wel beter ja.. daar zou ik mezelf nog wel in durven vertonen..alhoewel..persoonlijk vind ik t nog niet veel soeps..maar ja..hopen dat we dr zo min mogelijk in hoeven te lopen :D

Ik heb in mijn tijd bij de KLU, mijn DT rok gewoon korter laten maken, in de lengte die ik mooi en acceptabel vond, je lijkt net zo een burgertrut in die kleding en het straalt totaal niks uit.
En die vrouwelijke MP uit Tsjechië, lijkt wel een werkneemster van een groot  schoonmaakbedrijf, of de afwashulp bij een AC restaurant, verschrikkelijk.

Marvin

ik vermoed iemand die een aantal modetijdschriften uit 1955 bij zijn moeder op zolder heeft gevonden ... ::) :P
confused...? so am i....

Eline

Oh god zeg , Marvin.. t kan dus inderdaad altijd nog erger  ;D
Dat snap je toch niet...welke piet ontwerpt die tenues?  :D

The weak will run while the strong will stand and fight..

KapiteinRob

Er gaat qua stijl anders niets boven het ceremoniële tropentenue van de KM!

Ros

Dan toch maar liefst de DT voor de dames van de KLu.

Marvin

het kan nog erger  ;) dit is het tenue van een vrouwelijke MP uit Tsjechië - jazeker anno 2005

confused...? so am i....

Eline

Lol @ Marvin  ;D
Dat begint er al een beetje meer op te lijken ..
Nee gekkigheid, tuurlijk moet een avond tenue degelijk zijn, en een minirokje zou ook niet gepast zijn. Maar kijk eens naar menigeen mantelpak.. Staat mooi, is degelijk en straalt klasse uit...wat Sophie al zei..dit gaat natuurlijk nergens over , die rok  :D

De rok van het DT vind ik al wel beter ja.. daar zou ik mezelf nog wel in durven vertonen..alhoewel..persoonlijk vind ik t nog niet veel soeps..maar ja..hopen dat we dr zo min mogelijk in hoeven te lopen :D
The weak will run while the strong will stand and fight..

Aibeethoven

Ok. Ik denk dat ik me moet neerleggen bij de meningen van de vrouwen hier. Zij moeten er tenslotte ook in lopen. Is de rok van het DT dan wel acceptabel?? ???
Once more unto the breach my fiends. Once more.

Marvin

#17
Citaat van: Eline op 10/05/2005 | 16:13 uur
Dat kan toch niet waar zijn , dat je je werknemers daarin laat lopen?  ???

het kan ook anders, snelle poging tot iets meer van deze tijd?  ;D 8)
confused...? so am i....

Eline

AI...dat kan ik echt niet met je eens zijn...:D Dat tenue maakt alles lelijk!  ;D
Dat kan toch niet waar zijn , dat je je werknemers daarin laat lopen?  ???

Op hoop van zegen... ;)
The weak will run while the strong will stand and fight..