Gebits Keuring

Gestart door willson, 06/06/2005 | 17:57 uur

sgt Rob

Fruit, met name citrus, is de pest voor je tanden.

lady

hey paul..

Hier is alles goed!!
Nou dan zal ik toch maar eens over moeten gaan op het BIER!! haha. Zal ik de mixjes maar laten staan, en de wijntjes ook opzij..

Bier, hier.... haha (zal er wel in gaan met deze heerlijke temperaturen.)

Proost mensen....

liefs lady

paul...

Hallo lady,

En vrouwtje alles goed met jouw!? Ik hoop het wel!

Ik weet anders een goede remedie voor je tandjesprobleem.
Veel bier drinken!Daar zitten namelijk veel gezonden mineralen in.

Doeg en veel brocolli, uiteraard met veel sinaasappels.

lady

hey paul

Nou ik weet het eigenlijk niet wat het zou moeten zijn. krijg me groentes en fruit binnen, maar goed ben blij dat er een tandarts bestaat. Nu heb ik nog een netjes gebitje.. anders had ik misschien wel niets meer gehad hahaha.maar het komt wel goed hoor.

paul...

Zo is het maar net, lady! Ik heb zelf het vermoeden dat er bij jouw een bepaald tekort aan mineralen of vitaminen aan ten grondslag ligt!
Of zit ik er falikant naast!?

De groeten en goed de tandjes blijven poetsen.

p.s: 2 ons groenten en 2 stuks fruit.

Een militair zonder gaaf gebit, is als een vrouw zonder kookstel.


lady

jefferson

Ach ja misschien moet ik dat maar eens gaan doen hahaha. Maar goed ik heb me gebit nog en daar ben ik blij om.

Balic

#14
Mwuhahaha, allemaal bang voor de tandarts hier...

Lady: misschien wat minder hard poetsen en meer is niet altijd beter hèh ;)



Dirites


raimond

De tandarts stelt echt niets voor ik was ook bang dat ze bij mij zouden zeuren omdat ik  2 jaar niet geweest was. Maar het is eve liggen mond open kiezen op elkaar en tot nooit meer ziens

lady

paul!!!

Ik poets 3x pd me tanden, flos heb mondwater en gebruik van alles en nogwat. Maar heb helaas slecht gebit, Ik zou niet weten wat ik nog meer zou moeten doen :-(

Dirites

Citaat van: rambo17 op 18/06/2005 | 16:55 uur
Ik hoefde lekker nie naar de tandarts  ;D ;)

een kunstgebit zeker  ;)

rambo17

Ik hoefde lekker nie naar de tandarts  ;D ;)

paul...

Nou lady toch nog ff snel een tipje tussendoor; 'in de toekomst iets beter de tandjes poetsen, he!'.

Groetjes Paul.

lady

ik maakte me ook grote zorgen om de tandarts. Nou blijkt dus dat je gebit voldoende gesaneerd moet zijn. Dat betekend gewoon dat je als je gaatjes heb, dat die gevuld moeten zijn. Nou heb ik een super slecht gebit maar alle gaatjes zijn gevuld, en ik mis een kies maar no problem..  Dus dat valt allemaal reuze mee. Als je een tong piercing had werd dat er ook bij geschreven.
En toen ik binnenkwam ging ik liggen en binnen 2 minuten was ik weer klaar.....


rambo17

Ik heb eergister ook GO gehad en hoefde niet naar de tandarts ::)