Veel belangstelling voor het F-16 Solo Display Team.

Gestart door Airpower, 11/03/2003 | 16:55 uur

Airpower

Citaat van: Birdman op 23/03/2003 | 00:50 uur
maargoed, ik ben wel blij met de resultaten. Een deel van de foto's is te zien op de gallery van luchtmacht.net.

greets,
René "Birdman" Vink

De gallery is nog voor een gedeelte under construction maar is al wel te bekijken. Foto's oefen demo: http://www.luchtmacht.net/gallery/album05
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com

Birdman

nou, het was niet zo dat er honderden spotters waren, wel honderden mensen. Een handje vol spotters (inc. mij) voor zover ik kon zien, de rest allemaal van die stomme dagjes mensen.
Loop ik daar het veld in richting het hek, netjes NIET onder de aanvliegroute, komen ineens allemaal van die dagjesmensen 8er ons aan, sommigen lopen wel onder de aanvliegroute, en kinkderen maken het land kapot... affain, op een gegeven moment kwam er een blauw busje aan met een paar reflectie strepen erover. En, twee (kale) mannen lopen het veld op en ja, iedereen moet weg......
aan de ene kant, laat die Demo vluchten maar mooi onaangekondigd vleigen, maar, aan de andere kant kan je dat ook weer niet maken. En, hoe weten de spotters zonder "inside contacten" wanneer er zoiets te doen is.

maargoed, ik ben wel blij met de resultaten. Een deel van de foto's is te zien op de gallery van luchtmacht.net.

greets,
René "Birdman" Vink
Phantoms Phorever!

Airpower

Veel belangstelling voor het F-16 Solo Display Team.



Enschede, 28 Feb 2003

De oefen demonstratievluchten van het F-16 Solo Display Team, afkomstig van de Vliegbasis Leeuwarden, hebben grote belangstelling getrokken. Honderden "spotters" en andere belangstellenden hebben op 25, 26 en 27 februari j.l. de weg naar de Vliegbasis Twenthe gevonden, om de spectaculaire demo´s te aanschouwen.

Ook op 11 en 12 maart a.s. zal het demoteam nog een aantal oefenvluchten op Vliegbasis Twenthe uitvoeren. Op 11 maart om 16.15 uur en 12 maart om 10.00 uur en 13.30 uur. Indien de weersomstandigheden de oefenvluchten op genoemde data niet toelaten wordt uitgeweken naar 13 maart 10.00 uur en 13.30 uur en eventueel 14 maart 10.30 uur. Genoemde tijden zijn richttijden en onder voorbehoud.

Bron: www.luchtmacht.nl
Flying isn't dangerous. Crashing is what's dangerous
Milaviapress.com